foto designer7 als seperaat bewerkingsprogramma

stumper schreef op 05.01.2012 om 23:14 uur

"kan ik fotoos alleen in het geopende magix videoprogramma openen, of kan ik Magix foto designer7 als seperaat bewerkingsprogramma gebruiken. Hoe is het vent. seperaat te installeren.

Ik heb Videodeluxe MX premium gekocht.In alle ander programmas was dit programma los te installeren.

Wie helpt?

Bedankt

Reacties

Dinan schreef op 06.01.2012 om 04:33 uur

Beste Stumper,

Allereerst ook jij een voorspoedig 2012 toegewenst!

Foto Designer 7 kun je ook als zelfstandig fotobewerkingsprogramma gebruiken.

In het Magix Videoprogramma mag je Foto Designer 7 als standaard bijgeleverd fotobewerkingsprogramma gebruiken, maar je mag elk ander fotobewerkingsprogramma daarvoor inde plaats gebruiken (via Bestand/Instellingen/Programma en dan bij het typevenstertje onderaan bij "Video-editor").

Ik hoop dat je verder kunt met deze informatie.

Groet,

Dinan

stumper schreef op 06.01.2012 om 11:06 uur

Bedankt Dinant, ook voor jou nog de allerbeste wensen.

Ik denk dat mijn vraag niet duidelijk gesteld was.

In voorgaande Video deluxe premium prgrammaas werd het fotobewerkingsprogramma als appart icon op mijn scherm geplaatst.

Nu bij mx premium gebeurt dit niet en kan ik fotoos alleen bewerken via geopend videobewerkingsprogramma.op de tijdlijn.

Als ik via addon of alle programmaas het programma probeer te openen zie ik alleen twee lege mappen.

kan je hier iets mee?

RiViS schreef op 06.01.2012 om 12:00 uur

Klik op Start/ Alle programma's/ Magix/ VdLMX, rechtsklik dan op Photodesigner en kies dan Kopiëren naar...Bureaublad.

groet,

Rijk

stumper schreef op 06.01.2012 om 16:58 uur

Rijk, bedankt. dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Je ziet ik doe mijn naam eer aan.

nogmaals bedankt