Reacties

mi-bo schreef op 30.07.2018 om 23:23 uur

Dadilon.

U schrijft over MAGIX vdl 16 is dit correct.

Mvg

Michael.

dadilon schreef op 30.07.2018 om 23:28 uur

Het is video deluxe plus jaartal 2016

Bol schreef op 31.07.2018 om 00:32 uur

Hallo Leon,

Ik kan jouw probleem in Video deluxe 2016 en 2017 niet reproduceren.

Wat je zou kunnen proberen is, om alleen de foto op de tijdlijn te zetten en deze met effecten rotatie /spiegeling 180 graden om zijn verticale een as uit te voeren. Blijf de foto, na 180 graden, dat wel in de juiste positie staan bij het afspelen?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2018, 11:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.07.2018 om 11:38 uur

Leon.

Gezien Uw vorige vragen over MAGIX vdl 2017 gingen, heeft U met MAGIX vdl 2017 ook het zelfde probleem.

Mvg

Michael

dadilon schreef op 31.07.2018 om 13:46 uur

Geachte mi-bo en Bol

Vergeet het jaartal het gaat om video deluxe plus

Ik heb drie foto's naast elkaar staan in een beeld van 7 seconde afspeeltijd.. Een van deze foto's heb ik in de verticale as 180 graden gedraaid. Het beeld is nu voor mij correct tot ik dit gedeelte van de film afspeel ,dan gaat deze foto op zijn kop staan. Heb dit ook al met andere foto's gedaan en steeds het zelfde resultaat.

Hopelijk is dit een verduidelijking.

mi-bo schreef op 31.07.2018 om 14:29 uur

@dadilon.

Leon,

Uw vraag is duidelijk, zoals al is omschreven is Uw probleem niet te reproduceren.

een optie: kijk of er een update is voor Uw videokaart.

en nu 180 graden over de as.

mvg

Michael

Bol schreef op 31.07.2018 om 15:00 uur

Hallo Leon,

Je schrijft in je vraagstelling: "na het enteren heb ik een correct beeld maar bij het afspelen van dit gedeelte in de film staat deze foto op zijn kop."

Ik begrijp het enteren niet zo. Welke manier van roteren gebruik A of B zie afbeelding

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 31.07.2018 om 16:10 uur

mi- bo en bol

De update voor videokaart kijk van avond na.

Rob ik gebruik B en zie in mijn beeld dat het correct is verlopen. Zodus voor mij is het in orde tot ik de film afspeel en dan is die bepaalde foto op zijn kop geplaatst..

Bol schreef op 31.07.2018 om 16:20 uur

Hallo Leon,

De film die je afspeelt, is dit een geexporteerde film of op de tijdlijn van VDL

Wat is dan het resultaat als je A gebruikt?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2018, 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 31.07.2018 om 18:24 uur

De film is niet geëxporteerd maar op de tijdlijn van VDL Als ik A gebruik gaat de foto van de linkerkant naar de rechter kant van de foto's

Kees-Haremaker schreef op 11.08.2018 om 09:23 uur

Na het aanpassen zoals het roteren of iets dergelijks is het wel nuttig even op <CTRL> + S te drukken dan slaat e.a. op
Mvg Kees