Forum/tijdlijn platform voor integratie website

info167 schreef op 28.11.2024 om 15:33 uur

Goedendag, ik ben nieuw hier en heb een vraag waar ik al tijdje de oplossing probeer te vinden op het web maar tot nu toe nog niet de perfecte oplossing heb kunnen vinden. 

Het gaat om het volgende, ik ben bezig met het bouwen voor een nieuwe website voor een klant van mij. Dat is een historische vereniging die een interactief onderdeel wil zien op de homepage van hun site ook om bezoekers vast te houden op de site. Zij zitten nu ook op Facebook waar bezoekers zelf content kunnen uploaden met foto's en tekst over historisch materiaal en waar andere bezoekers weer op kunnen reageren. Op zich werkt dat prima maar de vereniging ziet liever dat dat gebeurd op de website zelf ipv Facebook. Nu zijn er wel widgets waar je de tijdlijn van Facebook op je website kan plaatsen maar als iemand iets post dan wordt die gelijk weer geleid naar de Facebook pagina ipv op de site te blijven. Niet ideaal dus. Dus ben ik op zoek naar een sociaal, forumachtig platform, wat te vergelijken is met de tijdlijn van Facebook. Nu zijn er wel wat platforms die je kan integreren in je website middels een widget of een iframe maar die zien er vaak oubollig uit. Het mooist zou zijn dat wij zelf de layout, kleurstelling lettertypes ed zelf naar wens in kunnen delen. En geschikt is voor computer, iPad en smartphone. En dat bezoekers vrij materiaal kunnen posten en reageren en dus op de website blijven. Nu heb ik wel wat buitenlandse oplossingen gevonden maar zijn over het algemeen best prijzig, zeker voor een historische vereniging die niet royaal in het financiële jasje zit. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een Nederlands bedrijf die daar sterk in is en gebruiksvriendelijk. Ik weet het dat het misschien een lastige vraag is maar ik denk dat ik niet de enige ben met deze wensen. Ik zie dat er voor WordPress vele plugins zijn zoals XXXXXX, die ik erg mooi uit vind zien dus zoek iets vergelijkbaars maar dan ook geschikt voor Xara Webdesigner.

Websitelink door Moderator verwijderd i.v.m. spam

Reacties

Bol schreef op 28.11.2024 om 16:41 uur

@info167

Hallo,

Voor zover ik het kan nagaan als moderator hebt u al vanaf 30-01-2012 dit account.

Dit gezegd hebbende moet ik u doorverwijzen naar XARA. Vanaf 1 juli 2023 kunt u geen XARA producten meer via Magix Duitsland aankopen. Zie: Magix is per 1 juli 2023 gestopt met de distributie van XARA producten

Succes,

Rob (forum moderator)

Topic gesloten

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2024, 17:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-