Reacties

Bol schreef op 17.03.2024 om 19:34 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Als ik het begrijp, zet u een gedigitaliseerde film op de tijdlijn van VDL 2017 of 2024. Daarna verwijdert u stukjes film. Tijdens het verwijderen van een stukje film ontstaat er open gat. Als dat zo is, dan kunt u deze weer sluiten. Zie filmpje

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Danny-Desport schreef op 17.03.2024 om 20:00 uur

het is een videofilm die gekopieerd is op de tijdlijn, wanneer ik deze wil bewerken zie ik dat er beelden van een vorig project tussen staan, maar wel met de klank van het nieuw project

ik ben hier inderdaad aan het verwarren, dit is een ander programma nl. "Red uw video's!"

Bol schreef op 18.03.2024 om 12:51 uur

@Danny-Desport

Hallo Danny,

Als ik het goed heb bezit u ook VDL2024 plus. U kunt uw gedigitaliseerde bestanden ook op de tijdlijn van VDL2024 zetten en bewerken.

......het is een videofilm die gekopieerd is op de tijdlijn, wanneer ik deze wil bewerken zie ik dat er beelden van een vorig project tussen staan, maar wel met de klank van het nieuw project.....

Voor zover ik het nu kan bepalen hebt u last van spookbeelden.

Zie eens deze link: "Spookelementen" uit het project verwijderen (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-