Films terugzetten

Arentsen schreef op 26.11.2010 om 17:31 uur

Hallo
Is er een manier om een eerder in Magix 2007 bewerkte film, welke daarna op een schijfje is gebrand, weer terug te zetten in Magix? Dus vanaf de DVD de 4 korte films weer terug zetten in Magix om er daarna één DVD van te branden om zodoende van deze 4 vrij korte wintersportfilms films (toaal 47 minuten), één nieuw (verzamel) schijfje te branden. Ik kan nergens vinden op welke manier dit mogelijk is. Ik verwacht dat Magix Support de oplossing kan brengen. Ik beschik zowel over Magix Video de Luxe 2007 en Magix Video de Luxe 16 Premium.
Ik wacht uw advies af.
Met viendelijke groeten
Jack Arentsen
 

Reacties

RiViS schreef op 26.11.2010 om 18:43 uur

Hallo Jack,

 

Dit is niet Magix Support, maar een site waar video amateurs elkaar helpen met adviezen, maar dat terzijde.

Wat jij wilt kan heel goed. Zet de dvd in je speler/brander, start VdL16, in de mediapool zie je onder het tabblad Import de dvd speler, klik er op en je ziet rechts de .vob files verschijnen, ze heten w.s. VTS_01_1 etc. Die kun je vervolgens naar de tijdlijn slepen, ze worden dan tevens op de harde schijf opgeslagen. Let op dat er ook files bij zijn die het menu bevatten, die kun je beter niet importeren, voor de nieuwe dvd maak je weer een nieuw menu.

 

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 26.11.2010 om 18:50 uur

waarom stel je hier deze vraag wanneer je reeds verwacht dat de support van magix het antwoord zal geven? niettemin volgend antwoord. wanneer je de dvd opent in de verkenner, vind je dan vob files terug? waarschijnlijk wel. Op volgende site vind je de manier van werken terug. Ik hoop dat engels geen probleem is?

http://www.isobuster.com/nl/tips.php?tips_page=4

mvg

Lucky_me