Filmpje uploaden naar youtube van 8 min word verkleind naar 3 min??

snowlona schreef op 27.08.2012 om 19:21 uur

Hallo allemaal,

Voor mijn studio heb ik mijn youtube kanaal weer geactiveerd en wil hier graag fimpjes op plaatsen.

Nu is het geval:

Ik heb een filmpje bewerkt in MAGIX Video Deluxe Plus (zit nog in mijn test progamma)

Mijn filmpje is in totaal precies 8 min. Als ik hem dus ga expoteren naar youtube krijg ik hem maar tot de 3 min op youtube! Ik heb hem op alle manieren geëxpoteerd maar het is en blijft 3 min!? Hoe kan dit? Komt dit omdat ik een proef versie heb? Wie kan mij helpen?

Vriendelijke groetjes,

Ilona

Reacties

bobbiaan schreef op 27.08.2012 om 20:22 uur

Beste....,

Dit zal vrijwel zeker het probleem zijn. Welk programma werk je mee?

vg

Bobbiaan

snowlona schreef op 28.08.2012 om 16:32 uur

Hallo Bobbiaan,

Ik gebruik MAGIX Video deluxe MX Plus Speciale Editie die heb ik zeg maar gedownload als proefversie, het bevalt me verder erg goed maar dat expoteren naar youtube is dus het probleem.. ik zie het niet zitten om een behoorlijk bedrag voor dit progamma neer te leggen als het elke keer zo blijft. Ik wil er wel zeker van zijn dat dit het probleem is omdat het een proefversie is...

Maar iig erg bedankt voor je reactie!

Vriendelijke groetjes,

Ilona 

bobbiaan schreef op 28.08.2012 om 19:52 uur

Ilona,

In de proef versies zijn niet alle mogelijkheden te gebruiken. In de koop versie zal alles werken wat je van het programma verwacht. Na aankoop en installatie moet je je gaan registreren, zodat je een geregistreerde gebruiker wordt. Hierna wordt eht programma geactiveerd.

Mvg

Bobbiaan