Probeer eens het volgende. Verwijder het videodeluxe.ini bestand. Als u deze hebt verwijderd, dan worden de programma-instellingen ook op de standaardwaarden teruggezet, incl. eventuele PC configuratiefoutjes. Als u VDL 2022 weer opstart, wordt dit bestand automatisch weer aangemaakt.
Hallo Bol duizend maal dank u wel, heb wel wat moeten zoeken eer ik was waar ik moest zijn (ben nog een leek op de PC) maar ik heb het dank zij u gevonden, uitgevoerd en mijn programma werkt weer. Ik was wel vergeten te vermelden bij mijn vraagstelling dat ik met Video de luxe 2016 premium werk. Maar alles is goed gekomen waarvoor nogmaals mijn dank.
Hopelijk tot nooit meer en anders tot een volgende keer
He Bol mijn afspeelmarker heeft weer zijn kuren en beweegt niet mee op de tijdlijn. Ik heb al vier keer geprobeerd het te herstellen volgens je uitleg op 12/01/2022 maar ditmaal werkt het niet. Misschien heb je nog een andere uitkomst in je rijke ervaring? Alvast bedankt vakejosse.
Werkt u nog steeds met VDL 2016 premium? Wat u zou kunnen proberen is het volgende. Verwijder eens de gehele cache map. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.