filmbewerken

janiem schreef op 30.03.2014 om 18:47 uur

Geachte mevr., mijnheer, Hoewel er altijd sprake was van een uiterst plezierig contact moet ik helaas constateren dat, t.a.v. mijn eerder genoemde problemen en een aantal verzoeken om medewerking, Magix zich nu hult in stilzwijgen. Dat wil zeggen dat ik niet meer in staat ben om films te bewerken en er op geen enkele wijze (meer) wordt gereageerd op mijn verzoeken. Mochten de eerder  genoemde problemen niet op te lossen zijn dan  zou Magix toch op z'n minst mij daarvan ik kennis kunnen stellen. Nogmaals ik ben hierover zeer teleurgesteld!

m.v.g. Jan Niemeijer.

Reacties

RiViS schreef op 30.03.2014 om 19:04 uur

Hallo Jan,

Jammer dat het zo is gegaan, ik snap je teleurstelling. Je zit nu op een site waar mede-gebruikers elkaar proberen te helpen. Als je even duidelijk beschrijft wat het probleem is, om welk Magix programma het gaat (ook de versie, dus bv VdL17Plus) en wat je besturingssysteem is, dan zijn hier wellicht mensen die je vragen kunnen beantwoorden.

groet,

Rijk

janiem schreef op 30.03.2014 om 21:12 uur

Beste Rijk, Al jouw (onderstaande) vragen heb ik al in januari, februari (24/2) en maart j.l., al eens beantwoordt en beschreven maar deze hadden (nog) geen enkel resultaat. Waar het om gaat is dat, nadat ik een ( te bewerken) film op de tijdlijn heb geplaatst,  is alles nog goed maar zodra ik ga "knippen"is het geluid bij de film verdwenen. Tot dusver heb ik zonder een enkel probleem gewerkt met VDL plus (2012) en Windows7.

m.v.g. Jan N.

RiViS schreef op 30.03.2014 om 22:30 uur

ok, ik heb 't even doorgelezen, had nog niet de connectie gelegd met je eerdere vraag hier ('k heb niet alles in mijn hoofd...);    eerst even een paar vragen: 

1) gebeurt het alleen bij die ene film (je hebt het over een vob film) of ook bij andere?

2) gebeurt het ook bij films/opnames met een andere extensie dan vob, bv mpeg2 of avi?

Probeer zelf ook na te gaan wat het verschil kan zijn tussen de situatie toen het nog wel goed ging en de situatie dat dat niet meer zo was. Is er andere software geínstalleerd? Iets met het besturingssysteem gewijzigd? ....?       Misschien zou een systeemherstel naar de datum  "toen het nog wel ging" te overwegen zijn.

Voor mensen die (weer) willen meedenken: hier is de link naar Jan's eerdere vraag: http://www.magix.info/nl/geluid-valt-weg-bij-filmbewerking-video-de-luxe.knowledge.1077612.html?sort=newest.

groet,

Rijk

renepsr schreef op 01.04.2014 om 21:32 uur

Hallo Jon,

In de eerste plaats beaam ik al hetgeen Rijk aangegeven heeft.
Persoonlijk had ik ook zo een hardnekkig “virus” dat maar niet opgelost geraakte ondanks de goede raad van het panel.
Ik heb toen de koe bij de horens gepakt en sindsdien werkt alles prima.

Ik heb alles van VDL van mijn PC verwijderd, zelfs hetgeen overbleef na de normale procedure van verwijderen.
Daarna heb ik VDL opnieuw geïnstalleerd vertrekkende van de email van aankoop en het “virus” was weg.
Nogal drastisch maar als (laatste) reddingsboei het overwegen waard.
Groet,
René

janiem schreef op 06.04.2014 om 14:25 uur

Hallo, Ik wil iedereen die mij heeft geinformeerd bedanken voor de moeite! Gezien de laatste reactie (van René) zal ik die raad opvolgen, daarbij zal ik de VDL plus 2014 aankopen en opnieuw installeren.

m.v.g. Jan.