Film voltooien bij Red uw Video's..

jaat schreef op 19.09.2011 om 23:28 uur

Als ik een videoband met Red uw video's 3.0 (Video Easy) heb overgezet naar mijn PC (Windows XP) en de film wil voltooien, dan krijg ik na 2% voortgang de melding: De export was niet succesvol. Probeer het met andere instellingen en controleer of er voldoende schijfruimte is.

Nu, er is voldoende schijfruimte (43 Gb)  en de instellingen staan op de defaultwaarde. Maar het lukt niet, zowel met de keuze MPEG2 als Windows Media Video.

De opname is 3,9 Gb groot.

Wie heeft een oplossing of idee waar het aan kan liggen ?

 

Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2011 om 00:19 uur

Uw verhaal gelezen, er kan bijna niets verkeerd gaan, als u een connectie maakt videorecorder/analoge camera en uw start recorder dan ziet u de geluid parameters bewegen. klik u dan op de opname knop dan wordt het project ingeladen

u geeft aan of het composiet is of S-vhs. en dan verhaal volgen

gr

jaat schreef op 21.09.2011 om 09:52 uur

 Beste mi-bo, bedankt voor je reactie. Ja, dat heb ik allemaal gedaan en dat is allemaal gelukt, dus de opname staat op de PC. Maar nu wil ik de opname opslaan als een MPEG2 of Windows-Media-bestand en dat lukt dus niet. Nadat het bestand ongeveer 55 MB is, krijg ik die foutmelding. Het maakt daarbij niet uit of ik het opsla als MPEG2 of Windows-Media-bestand.

 

Videoot schreef op 26.09.2011 om 19:35 uur

Misschien ligt her hier aan:

Er is voldoende vrije ruimte op de HD, maar waar exporteert u naar toe?

Ik kan me voorstellen dat er geschreven wordt naar een partitie die bijna vol zit, een aangesloten SD kaart of bijv. een USB stick.