Film raakt compleet in de war

gardener schreef op 26.05.2009 om 13:17 uur
Na heel veel uren werk met knippen en plakken en videoeffects toevoegen en alles perfect leek te gaan, bleek mijn film na opnieuw een keer opstarten helemaal door elkaar te liggen. Ik kreeg de melding dat mijn basis materiaal 'inconsistent' is, en dat terwijl ik er al vele malen mee aan het werk was geweest. Nu zat het geluid waar het niet zitten moet en waren scenes naar andere lokaties verplaatst, dan waar ik ze had gezet. ent iemand dit probleem? Ik gebruik Video de luxe 15 premium.
Bedankt,
Kees

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2009 om 17:24 uur
Beste Kees, mi-bo kent dit verhaal niet, is het niet perongeluk zo dat veel beeld materiaal op een externe harde schijf staat en dat er op gestart is zonder deze externe harde schijf, als u het project wil stoppen sla het op via bestand als( opslaan als geeft het een naam en zorg dat alle schijven stand bij zijn als u het project wilt inladen en u zult geen problemen hebben, succes.
IenH schreef op 27.05.2009 om 15:26 uur
Dit heb ik ook wel eens gehad. Was een paar dagen werk kwijt...

Ik werk met diverse projecten. Wanneer deze geknipt en bewerkt zijn, plak ik deze in een groot project. Het irritante is dat je dus al deze projecten meeneemt het ene grote project in.

Als je nou per ongeluk zo'n project weggooit of verplaatst die in het grote project zit, kun je dus eigenlijk zo ongeveer opnieuw beginnen...

Dat was tenminste wat er bij mij gebeurd was.

Nu sla ik het project met oplopende nummering op, zodat als er iets mis is gegaan, ik een backup terug kan.