film lijkt grootdeels verdwenen na heropening, gebruikte beelden staan

dekleijn schreef op 15.12.2021 om 21:14 uur

Na sluiting en later openen lijkt op 14 sec. na de hele bewerkte film (ca. 23 min) verdwenen. Bij openen geeft hij wel de hele film in sec maar gaat dan over op het stukje van 14 sec. In het project archief staan de gebruikte fragmenten wel als zijnde in gebruik, maar staan niet meer in het project zelf. Hoe krijg ik dit hersteld? (Video Pro X 13)

Reacties

Bol schreef op 15.12.2021 om 22:31 uur

Hallo @dekleijn

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Hiervandaan kan ik u niet zeggen wat er verkeerd is gegaan bij u. Er wordt om de 10 min een back-up gemaakt. U zou een van die back-ups terug kunnen zetten. Ga naar: Bestand / Back-up project laden... (sneltoetsen Ctrl+Shift+O)

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 15.12.2021, 22:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 16.12.2021 om 21:17 uur

Dank je wel voor je snelle antwoord. In mijn (nieuwste) versie werkt deze "Ctrl+Shift+O" niet en ook "bestand/ back-up project laden..." kan ik nergens vinden. Ben ik nou zo blind of....?

Bol schreef op 16.12.2021 om 22:52 uur

Hallo @dekleijn,

Hier een filmpje waarvandaan u een back-up project kan laden.

Hopelijk kunt u het nu wel vinden.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.12.2021, 22:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 17.12.2021 om 16:13 uur

Ik ben je echte heel erg dankbaar voor je hulp, maar ik kom niet verder. Dit is mijn instellingsscherm:

Dat ziet er net zo uit als bij jou. Maar het zinvolle videootje dat jij heb gestuurd, ziet er bij heel anders uit. Ik heb een legale, volledig betaalde versie, maar ik lijk sommige dingen te missen. Ik heb geen mogelijkheid om back-ups te laden en ook de "Ctrl+Shift+O" is in mijn versie niet bekend. De video zit nog wel ergens, want bij openen en project laden geeft hij de originele lengte (waar ik was gebleven = ca. 23 minuten) maar als het program geladen is heb ik maar 8 seconden. Wat te doen, ik heb de versie al eerder meerdere keren gedownload. Ik heb veel met Pro X5 gewerkt, maar wilde eens wat anders/ nieuwers....

Bol schreef op 17.12.2021 om 16:24 uur

Hallo @dekleijn,

.....Ik heb een legale, volledig betaalde versie, maar ik lijk sommige dingen te missen..... 

U hebt de Bewerkingsmodus van Pro X13 op de Basismodus gezet. U moet deze terugzetten op de standaardmodus. Dit doet u zo, ga naar: Venster / Bewerkingsmodus en vink de standaardmodus aan.

Probeer het nu nog eens. U zult zien dat het wel mogelijk is.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.12.2021, 16:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 17.12.2021 om 20:09 uur

Ik voel me echt een beetje heel erg dom. Dat het zo eenvoudig was, ik heb in vorige versies altijd (alleen maar) in de standaardmodus gewerkt en dan kom ik niet op het idee om het in deze versie teu te zetten. Een hoop tijd, moeite en vraagtekens verder. Maar ontzettend bedankt en ik ben echt geholpen. U heeft een mens weer een stukje gelukkiger gemaakt. Nogmaals hartelijk dank. Vriendelijke groeten Marc

Bol schreef op 17.12.2021 om 20:42 uur

@dekleijn,

Hallo Marc,

Het doet mij deugd om te lezen, dat ik u wijzer en gelukkiger heb kunnen maken😉 en dat ik u op het juiste pad heb kunnen zetten. Ik ga er vanuit, dat u weer het volledige MVP projectbestand van ca. 23min. op de tijdlijn hebt kunnen zetten. Heel veel succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.12.2021, 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-