film kleurherstellen

dadilon schreef op 30.03.2013 om 15:54 uur

Ik werk Magixvideo de lux 2013 Premium

Ik werk in win 8

Mijn film is zogoed als klaar en ik heb op een verkeerdelijke toets gedrukt zodat mijn film kleurloos is geworden.

Nochtans zie ik in mijn apparte delen (de vier blokken versie ) dat de kleuren normaal zijn.

Als ik naar de film op de tijdlijn ga is deze zogoed als kleurloos.

Ik heb al in bewerken geprobeert dit ongedaan te maken maar dat help niet.

Ik heb ook al eens afgesloten zonder opteslaan. Maar bij de herstart krijg ik terug de laatste film.

Wat doe ik mis en hoe krijgt mijn film zijn kleur terug.

Dank voor jullie antwoord.

Reacties

RiViS schreef op 30.03.2013 om 18:10 uur

VdL maakt om de zoveel (ik meen 10) minuten automatisch backups van je project. Via Bestand/ Backup project laden, kun je het op één na laatste project zoeken en kijken of dat wel met kleur is. Je kunt ze herkennen aan de projectnaam met de toevoeging _BAK  alsmede een volgnummer. Er achter staan de tijdstippen van aanmaak. Dus even zoeken naar de meest recente backup mét kleur.

Wat je mis hebt gedaan is van afstand moeilijk te zeggen, een verkeerde knop kan van alles zijn, normaal kun je dan terug via de herstel functie, maar na afsluiten en opnieuw starten kan dat niet meer.

Als ook de backups het verschijnsel laten zien, dan is er mogelijk in je programmainstellingen iets veranderd. Klik dan Bestand/ Instellingen/ Programma-instellingen terug zetten naar standaard waarden.

groet,

Rijk