film in Video Delux 2014 exporteren naar externe harde schijf of USB-stick

Lieve2 schreef op 28.10.2014 om 18:04 uur

Ik heb een film van 60 minuten die ik wil exporteren in MPEG4 formaat naar een externe harde schijf of een USB-stick. Wanneer ik dat doe wordt de film automatisch in stukjes (deelbestanden van 10 minuten of zo) opgedeeld, wat het afspelen achteraf bemoeilijkt. Is het mogelijk om de film als één geheel geexporteerd te krijgen? Heeft het probleem te maken met een instelling op mijn pc? Het is nl ook zo dat ik geen heel grote bestanden kan copieren van mijn pc naar de externe harde schijf. 

Mijn pc werkt op Windows Vista.

Gebruikte software is Magix Video deluxe 2014 premium versie 13.0.5.4 (UDTP)

Heb geprobeerd via "bestand/ film exporteren /video als MPEG4" en via "exporteren /als videobestand uitvoeren" met hetzelfde resultaat.

Reacties

lucky_me schreef op 28.10.2014 om 18:51 uur

ik denk dat je harde schijf in het FAT bestandsysteem staat. dit kan betanden aan tot 4 GB. Meestal kan je dit aanpassen naar NTFS. Dit is echter windows materie.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2014 om 22:09 uur

Beste Lieve,

Een aanvulling op Lucky_me. Ik denk dat je harde schijf eerder FAT32 is. Ondanks dat dit een windows materie is wil ik je wel opweg helpen. Lees dit eens aandachtig door: http://www.binaries4all.nl/ntfs/ . Als je onvoldoende computerkennis heeft, zoek dan iemand in je omgeving die je hierbij kan helpen.

Succes,

Rob

aanvulling 22:20uur

Ik heb net een 8gb USB stick, die als FAT32 geformateerd is en vol met data staat, zonder problemen en zonder verlies van DATA omgezet naar NTFS. Om het uitvoerscherm te openen druk op "Windows+R".

Lieve2 schreef op 29.10.2014 om 14:47 uur

Hartelijk bedankt! ik heb geprobeerd met een USB-stick en die is nu omgezet, ik zal nu proberen om de volledige film erop te exporteren. Hoop dat het lukt.

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 15:29 uur

Beste,

Laat het me weten of het gelukt is. Je kan het beste de usbsticks gelijk op NTFS formateren.

Gr.

Rob

Lieve2 schreef op 04.11.2014 om 18:11 uur

Het is prima gelukt! Door de USB-stick zoals aangegeven eerst te herformateren op NTFS kan ik nu zonder probleem lange films wegschrijven in één bestand. Bedankt voor de tip