film en montagesjablonen in video deluxe premium, versie 21.0.1.85

Jurgen-Konings schreef op 02.09.2021 om 15:36 uur

Als ik met de deze versie de lengte van de film en montagesjablonen wil aanpassen van 15 seconden naar bijv. 90 seconden, kan ik die niet selecteren. Met moeite krijg ik met scrollen de 90 seconden in beeld, maar daarna springt het meteen terug naar 15 seconden. Hoe kan ik dit nu aanpassen naar de gewenste tijd? Mij lukt het nu niet.

Reacties

mi-bo schreef op 02.09.2021 om 15:57 uur

@Jurgen-Konings

Beste Jurgen,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Film / montage sjabloon is ingevuld, dan klik dan op V rechts, dan gaat scherm open, klik dan op ja, dan wordt het gehele project op de tijdlijn gezet, en kan worden aangepast

zie hier is het open geklikt en kan wat verlengt moet worden hier worden gedaan,.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info PNG tijdlijn

Bol schreef op 02.09.2021 om 18:13 uur

@Jurgen-Konings

Hallo Jurgen,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

....Als ik met de deze versie de lengte van de film en montagesjablonen wil aanpassen van 15 seconden naar bijv. 90 seconden, kan ik die niet selecteren...... 

Ook ik heb geconstateerd, dat u in VDL 2022 de filmsjablonen niet op een lengte kan aanpassen c.q.selecteren zoals in VDL 2021.

  • In VDL 2021 was dit nog: s:15; s:30; s:60; s:90; s:120 en s:180
  • in VDL 2022 is alleen maar s:15 aanwezig
  • in Video Pro X13 is alleen maar s:15 aanwezig

Volgens mij is dit een BUG in zowel VDL 2022 als in Video Pro X13.

U zou dit kunnen melden en voorleggen aan Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Divers keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2021, 18:32, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.09.2021 om 09:59 uur

@Jurgen-Konings

Beste Jurgen,

Terug komend op Uw vraag Film/ Montage sjablonen.

Het zijn 2 verschillende BASIC programma's ,

in Montage sjablonen BASIC klopt het dat in MVLD 2022 alleen maar 15 seconden is geactiveerd, in MVDL 2021 6 mogelijkheden

In Film sjablonen BASIC is de optie tijd instellen nooit aanwezig geweest, vandaar de uitleg gegeven op 02.09.2021 om 15.57 uur .

Als het een programmeer fout is zal dit zeker voor MVDL 2022 en MVPX 13 met een Patch gerepareerd worden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.09.2021 om 10:22 uur

@Jurgen-Konings

Hallo Jurgen,

.......Als ik met de deze versie de lengte van de film- & montagesjablonen wil aanpassen van 15 seconden naar bijv. 90 seconden, kan ik die niet selecteren........

Volgens mij weten gaat het bij u om de Montagesjablonen Basic sjablonen en niet de Filmsjablonen Basic.

Het beste is, om uw probleem rechtstreeks via een ticket kenbaar te maken bij Magix Support, zoals ik u reeds geadviseerd heb. Hoe meer van deze meldingen binnenkomen bij Magix, des te sneller worden dit soort problemen opgepakt door de programmeurs. Een workaround zou ik een twee drie helaas hiervoor niet weten.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvulling en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 03.09.2021, 10:38, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jurgen-Konings schreef op 03.09.2021 om 13:43 uur

Reactie gehad vanuit magix.

Bedankt voor uw reactie.
Het probleem is bekend, we hebben het doorgestuurd naar de software ontwikkelaars en hopen dat het snel verholpen zal zijn.

--
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH
xxxxxxx