film DVD maken _ exporteren

Travel_Wolf schreef op 24.04.2014 om 10:03 uur

Afgelopen weekend heb ik "Video de Luxe 2014" aangeschaft. Voorheen werkte ik met software van een concurrent, maar omdat ik nu een Sony HD camera heb, had ik andere software nodig om met de digitale HD bestanden te werken. (hiervoor werkte ik met een camera met bandjes).

Na lang zoeken kwam ik op deze Magix software uit. Ik heb er nu wat mee zitten spelen en het lijkt alles te kunnen wat ik voorheen ook kon. Ook trekt tot nu toe mijn computer dit met de grote bestanden.

Maar... !! (en hieronder komt dus mijn vraag)

Wat ik in de oude software altijd deed (als mijn zelf gemaakte film uiteindelijk klaar was), alles branden naar een DVD als speelfilm. Dus na afloop stonden in de bekende Video_TS map dan .VOB bestanden.

Het DVD'tje kon vervolgens in elke standaard DVD speler afgespeelt worden.

Nu kan ik nog steeds deze optie niet vinden in "Video de Luxe 2014". Dus mijn vraag is:

Hoe maak ik van mijn volledige project, rechtstreeks een DVD met .VOB bestanden in de Video_TS map structuur?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.04.2014 om 11:52 uur

Beste, 

1. Start VDL 2014 op.

2. Laat je project in

3. Klik rechts boven op "Branden". Nu kom je in het brandprogramma.

Mijn advies: ga naar hulp / handboek.pdf (zelf heb ik deze uitgeprint) Hier kunt de kennis opdoen die u nodig heeft om met VDL2014 te werken

Succes met de veelzijdige programma's van Magix.

Rob 

Travel_Wolf schreef op 24.04.2014 om 11:59 uur

Oh, wat slecht van mij. Ik keek dus totaal over die knop heen.   schaam....

Ik zat volop bij exporteren te zoeken etc. het hele menu links op de balk door te spitten. En zie ik dus 3 dagen lang de knop rechtsboven over het hoofd.

Ok, vraag beantwoord! Met dank.

(en de handleiding ga ik zeker printen)