Fil onzichtbaar??

Tibia schreef op 18.11.2009 om 16:41 uur

Geachte  medegebruikers,

 

 

Ik werk met Magix video de luxe 16 plus.   Inmiddels heb ik een film gemaakt.  Hij liep vast en na herstarten kreeg ik de optie om te herstellen.  Dit ging allemaal prima.

 

Nu start echter een van de objecten nogmaals (zonder geluid) vlak voor het einde van de film zonder dat hij als object te zien is, ook niet in de tijdlijn. Ik kan hem dus niet verwijderen. Wel loopt de cursor door over de lege grijze velden in de tijdlijn.  Hoe kan ik dit object zichtbaar maken of in de tijdlijn??

 

Ik werk met Windows 7 (Beta versie 32 BIT) Op een Acer stand alone  met een Intel Core ™ Quad CPM Q6600 @ 2.40 GHz   en 4 GB RAM geheugen   

 

 

Met vriendelijke groet,  Thijs Mulders    

Reacties

Dinan_Utrecht schreef op 19.11.2009 om 09:10 uur
Goedendag,
Ik begrijp het volgende nog niet helemaal (u typt):
1) "Nu start echter een van de objecten nogmaals (zonder geluid)"
en
2) "vlak voor het einde van de film zonder dat hij als object te zien is, ook niet in de tijdlijn."
Ik begrijp hieruit dat het object niet te horen, noch te zien is. Wat ziet en hoort u wel dan? Hoe komt u tot de conclusie dat een object toch opstart aan het eind?
M.v.g,
Dinan
Tibia schreef op 19.11.2009 om 10:49 uur
Bedankt Dinan, voor je reaktie

Er start dus een enkel object op het einde opnieuw zonder dat het in het story board staat nog in de tijdlijn is terug te vinden. Als dat wel zo zijn dan zou ik het kunnen verwijderen.

Met vriendelijke groet,  Thijs Mulders    Eindhoven