Fade

Astrid-v-G schreef op 16.08.2022 om 17:22 uur

opeens is het bolletje om de fade out en fade in te bedienen verdwenen, zowel bij het spoor van het beeld en van de audio. Tot vanochtend werkte dit prima. Vanmiddag opgestart en het werkte niet meer. Gisteren ook al problemen met het afspelen van vanaf de cursor, speelde steeds vanaf het begin af, en dan zonder beeld. Er is echt iets heel geks aan de hand en ik weet niet wat te doen.

Ik werk met Video de Luxe premium 2017 Met windows 10

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2022 om 17:47 uur

@Astrid-v-G

Misschien een optie,

niet wetend wat U gisteren heeft gedaan. is het ook als er een nieuw project op de tijdlijn staat

Bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde

een andere optie, maak de beeld lijn iets groter en haal het een klein beetje van de begin lijn

Gr

Michael

Wijzinging aangebracht i.v. m meer info ( PNG )

Astrid-v-G schreef op 16.08.2022 om 18:46 uur

Wow, ik vind mezelf echt heel erg dom, maar wat een goede tip om de beeldlijn iets groter te maken. Ja hoor, daar werd het bolletje om te kunnen faden weer zichtbaar. Heel erg bedankt, dit scheelt zoveel werk.

mi-bo schreef op 16.08.2022 om 19:02 uur

@Astrid-v-G

Positief bericht dat het probleem is opgelost, door beeldlijn iets te vergroten.

Sc6

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m woord aanpassing

Bol schreef op 16.08.2022 om 19:46 uur

@Astrid-v-G

Beste Astrid,

....opeens is het bolletje om de fade out en fade in te bedienen verdwenen, zowel bij het spoor van het beeld en van de audio....

Door de spoorhoogte te vergroten, dan ziet u het witte balletje weer om in- en uit faden. Wanneer dit euvel nog een keer voordoet, klik dan op de spooropties links van het spoor en zet alle sporen in een keer terug op de standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2022, 23:56, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.08.2022 om 22:15 uur

@Astrid-v-G

Beste Astrid,

In mijn bovenstaand antwoord heb ik een beschrijving en een afbeelding gegeven hoe de procedure is binnen VDL 2022. Echter u schrijft in u topic: "....Ik werk met Video Deluxe premium 2017 en met Windows 10".

De procedure voor VDL 2017 versie wijk net iets af van de VDL 2022 versie. Dit is de procedure voor VDL 2017.

  • Klik in de linker kolom van een spoor op een grijs vlak
  • de spooropties worden zichtbaar.
  • Nu kunt u ook alle sporen in een keer terug op de standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2022, 23:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Astrid-v-G schreef op 16.08.2022 om 22:22 uur

Bedankt voor deze tip, meteen aangepast!

Bol schreef op 16.08.2022 om 22:44 uur

@Astrid-v-G

Hallo Astrid,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Mocht u nog ander vragen hebben, dan vernemen wij het wel van u.

Hierbij wens ik u succes met samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2022, 23:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-