Reacties

magixagent schreef op 13.02.2016 om 12:05 uur

Vermoedelijk is dit bestand naar een andere schijf verplaats, open met de Y toets ga naar map en daar kan de map waar het wel kan staan via verkenner op te zoeken, een verwijzing worden gemaakt

Gr

harry

Voormalige gebruiker schreef op 13.02.2016 om 15:26 uur

​Beste Nelualo​,

U heeft het over: F:\PRIVATE\AVCHD\BDMV\STEAM\00158.NTS. Is dit juist of zijn dit typefouten?

Ik neem aan dat u de SD-kaartje in de Cardreader heeft gedaan en dan bent gegaan naar: F:\PRIVATE\AVCHD\BDMV\STREAM\00158.MTS​ 

Als ik zo met u meedenk, denk ik, dat u het project heeft gemaakt  met de SD kaart in cardreader. U heeft toen de SD kaart verwijderd en op een later tijdstip het gemaakte project weer opgestart. Het projectbestand naam.MVP bestaat alleen maar uit verwijzigingen, het filmbestand 000158.mts kan niet meer worden worden gevonden omdat deze nog op het SD kaartje staat. (mits u deze niet heeft geformateerd).

U kunt dit oplossen door alle bestanden van F:\PRIVATE\AVCHD\BDMV\STREAM\.00XXX.MTS  te kopieeren naar een map op uw hardeschijf. Kopieer het projectbestand "naam.mvp" óók naar deze map en start het project bestand vanuit deze map op.

Succes,

Rob

neluvalo schreef op 20.02.2016 om 13:42 uur

Iedereen bedankt, simpel, maar je moet er maar achter komen.

Voormalige gebruiker schreef op 20.02.2016 om 14:58 uur

Beste,​

Alles in het leven is zó simpel, als je het maar weet.

Heeft u uw project nog kunnen redden of heeft u het opnieuw moeten samenstellen.

Groet,

Rob