Reacties

Bol schreef op 01.10.2019 om 22:53 uur

Hallo Freek,

Vraagje, is het de bedoeling, dat u op de drie PC's / laptop tegelijk kan inloggen? Als u maar op twee Pc's tegelijk wilt inloggen, kunt u de VDL op uw 3de PC gewoon installeren, maar dan moet u wel op een van de andere Pc's via hulp deze eerst deactiveren en op de 3de Pc weer activeren.

Conclusie: je kan VDL op meerdere PC installeren, maar slechts op 2 Pc's tegelijk activeren.

Succes met uw keuze.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2019, 22:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FreekB schreef op 03.10.2019 om 21:10 uur

Super, bedankt. Ik weet dat je zo inderdaad de tweede licentie kan benutten. Dan ga ik het zo doen, de kinderen gebruiken VDL ook op hun eigen laptop, maar meestal niet tegelijk, dan ga ik op die manier switchen.

lessekvh schreef op 20.11.2019 om 14:29 uur

ik probeer op een 2e pc vdl te installeren. ik zie echter geen vdl 2020 in de sectie "mijn producten staan". wel vdl 2017. moet ik die pakken voor installeren op de andere pc? ik kan nl. vdl 2020 ook niet toevoegen.

mi-bo schreef op 20.11.2019 om 14:41 uur

@lessekvh

Beste Hans,

Als U MAGIX vdl 2020 heeft aangekocht, ga naar magix.com,testversie, installeer vandaar uit MAGIX vdl 2020.

en met registratienummer kunt U op de 2e Pc het mooie programma installeren

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 20.11.2019 om 14:58 uur

Beste Hans,

Ga naar mijn product en zoek naar Video Deluxe Premium (zonder jaartal). Hier staat als het goed is uw geïnstalleerde VDL programma.

Als u in deze sectie VDL 2017 ziet staan, dan zijn de 2 licentie reeds in gebruik. een voor VDL2020 en VDL 2017. Klik op Uncheck bij VDL 2017, uw 2e licentie wordt weer vrijgegeven voor VDL 2020. Alleen kunt nu niet meer in VDL 2017 te werken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.11.2019, 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lessekvh schreef op 20.11.2019 om 16:54 uur

Geachte Bol, hartelijk dank voor u goede uitleg. Daar had ik nu net niet gekeken. ik gebruik al 10 jaar vdl en al die prg staan daar nog in een lange rij. Ondertussen aan het installeren op mijn nieuwe all in one touch pc ben benieuwd hoe dat gaat werken .

Bol schreef op 20.11.2019 om 16:58 uur

Hallo Hans,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u nu wel de juiste ingang hebt gevonden om VDL 2020 te kunnen installeren op uw nieuwe PC.

Heel veel plezier met het monteren van uw films.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

FreekB schreef op 25.12.2019 om 13:05 uur

Jammer, ik zie dat deactiveren en activeren niet meer mogelijk is, het is nu een uncheck geworden, switchen tussen verschillende pc's lukt dus niet meer omdat je dit maar 1x per maand mag uitvoeren.

Bol schreef op 25.12.2019 om 13:29 uur

Hallo Freek,

Zeer vreemd, dat u niet meer kan deactiveren en activeren via hulp / programma deactiveren. Zojuist, heb ik het geprobeerd en leverde bij mij geen enkel probleem op.

Ik heb ergens ooit gelezen, dat als je een "uncheck" via mijn account / mijn producten doet, dit maar 1x per maand kan / mag uitvoeren.

Groet,

Rob

aanvulling op 25-12-2019 om 13:35uur

Laatst gewijzigd door Bol op 25.12.2019, 13:41, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

FreekB schreef op 25.12.2019 om 13:52 uur

Ah, ik zat ingelogd op de site bij mijn producten te kijken, daar zie ik 2 activeringen. Ik dacht dat je hier kon switchen. Maar ik zie in het programma zelf inderdaad bij hulp dat daar het deactiveren zit. Ga het proberen.

mi-bo schreef op 25.12.2019 om 15:11 uur

@FreekB

Beste Freek.

Als U via mijn producten bij een Pc uncheck doe.

Dan kunt U het programma op een andere Pc installeren met Uw gebruikersnaam & wachtwoord bekend bij MAGIX .

Fijne feestdagen en een bruisend 2020

Met veel film en montage plezier.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 25.12.2019 om 15:22 uur

@FreekB

Beste Freek.

Een aanvulling op mijn reactie van 15.11 uur

U dient er wel rekening mee te houden dat extra programma's die verkregen zijn door partnership bij MAGIX maar op 1 ID (PC) worden geïnstalleerd en máx 2 jaar geldig zijn.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael