Extra Inhoud installeren - Installatiemanager loopt steeds vast

Frans4u schreef op 16.04.2017 om 15:28 uur

Video DeLuxe Plus 16.0.3.66 op Windows 10

Ik ben een nieuwe gebruiken er wilde de extra inhoud zoals demo en film sjablonen downloaden via "Extra Inhoud installeren".

Nu loopt steeds de installatiemanager vast en wordt het programma afgesloten.

Is hier iemand bekend mee? Wat moet ik doen?

Vast hartelijk bedankt.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.04.2017 om 10:40 uur

Hallo Frans,

Welkom op dit forum.

Waarom u deze foutmelding krijgt, is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Wat u zou kunnen doen, is om de installatie bestanden te verwijderen uit de installatiemap.

Ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ Documents \ MAGIX Downloads. en verwijder dan alle bestanden die met Video_de_luxe_2017...... beginnen.

Wanneer u dat gedaan heeft, start VDL 2017 opnieuw op en ga dan naar: Hulp / Extra inhoud installeren en vink alles aan.

Succes,

Rob

Frans4u schreef op 18.06.2017 om 12:06 uur

Hoi Rob,

Jou berichtje was in de spam terechtgekomen, dus pas laat de voorgestelde mogelijkheden bekeken.

Ik heb in de map C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ Documents \ MAGIX Downloads gekeken zoals door jou voorgesteld. Maar zag daar geen bestanden staan. Verkenner de computer laten zoeken maar ook niets gevonden. Helaas werkte jou optie dus niet, maar zeker waard om even te checken / proberen!

Waar ik uiteindelijk wel achter ben gekomen. Ik was niet als administrator maar als user ingelogd (Windows 10) en had Magix gedownload door invoeren van wachtwoord in user omgeving. Downloaden Magix werkt dan.

Nu is gebleken dat het downloaden van "Extra Inhoud installeren" de installatiemanager niet vastloopt als je dit doet in de administrator omgeving (wel in de user omgeving). Ik vermoed omdat per item op de achtergrond de 'toestemming' gevraagd wordt die niet beantwoord wordt. Dit euvel heb je dus niet in de administrator omgeving.

Opgelost dus! Maar je moet het maar weten.

Hartelijk dank voor je zetje. Het heeft toch iets goeds opgeleverd.

Grt,

Frans

Voormalige gebruiker schreef op 18.06.2017 om 14:14 uur

Hallo Frans,

Fijn om te lezen dat je probleem is opgelost.

Groet,

Rob