extra effecten downloaden lukt niet

Sabine-Debel schreef op 05.01.2020 om 12:37 uur

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden jullie gratis proefversie geïnstalleerd, probeerde dit uit, was tevreden en enkele uren later besloot ik Video deluxe Premium aan te kopen. Ik kreeg een mail en heb het programma dan ook gedownload met de links erbij. Ondertussen heb ik een CD ontvangen met jullie programma, maar heb deze nu niet meer geïnstalleerd omdat het programma reeds op mijn pc staat. Heb ik alles juist geïnstalleerd ?

Ik heb ook al de extra inhoud geactualiseerd. Maar wanneer ik de speciale effecten wil downloaden toont hij volgende fouten(zie knipsel hieronder). Sorry dat dit zo klein is, maar heb dit via knipprogramma erin gevoegd. Kunnen jullie dit lezen ? Het gaat er dus om dat iets ( NewBlue FX en Title Pro 7 ?) de download blokkeert en als ik op annuleren druk, doet hij verder, maar op het einde krijg ik opnieuw foutmeldingen. NewBlueFX en Title Pro 7 worden automatisch geopend en als ik ze sluit, krijg ik toch de melding dat ze open staan.

Verder meldt hij volgende fout wanneer ik opnieuw het programma open :

Ik weet niet wat er verkeerd loopt. Neemt de computer automatisch de gekochte versie over of neemt hij nog de gratis proefversie ?

Wie kan helpen ?

groetjes Sabine

Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2020 om 13:33 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine.

U schrijft over jullie, hiermee zult u vermoedelijk MAGIX bedoelen.

Antwoord op het Forum komt van personen die enige kennis hebben van het MAGIX product waar U een vraag over stelt.

Een vraag :

de trial versie die U vorige week heeft gedownload is /was dit met een serienummer of zonder.

Dit is belangrijk om te weten,gezien er dan een juist antwoord kan worden gegeven op Uw vraag/vragen.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 05.01.2020 om 13:43 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine.

een toevoeging de PNG (prints zijn niet te lezen erg wazig .).

Met vriendelijke groet,

Michael

Sabine-Debel schreef op 05.01.2020 om 13:53 uur

Jullie is inderdaad Magix en ik kreeg een mail met een link naar een activeringscode

mi-bo schreef op 05.01.2020 om 14:13 uur

@Sabine-Debel​​​​​​

Beste Sabine.

Dit heeft U dan ontvangen van MAGIX Duitsland .

Dit Forum is wel van MAGIX, maar de antwoorden worden gegeven door gebruikers die ook een MAGIX product hebben gekocht net zoals U.

En via dit Forum proberen om de vraagsteller een juiste antwoord te geven zodat zij verder kunnen met hun hobby van het mooie MAGIX PROGRAMMA.

Met vriendelijke groet,

Michael

Sabine-Debel schreef op 06.01.2020 om 07:55 uur

Moet ik mij dan wenden naar een adres in Duitsland ofzo ?

Is alles eraf gooien en het programma opnieuw installeren een
optie ? Maar mag je die codes dan opnieuw gebruiken om alles te installeren ?

Wanneer ik bij effecten op scannen druk, dan krijg ik de melding dat er 34 plug-ins gevonden zijn, maar dat die pas zichtbaar worden na het opnieuw opstarten. Dit is echter niet het geval.
En wat met die New Blue FX en Title pro 7 die automatisch openen ? Moet ik dit dan ook verwijderen ? Jammer van deze foutmeldingen, ook jammer dat ik enkel basisovergangen heb, want voor de rest ben ik wel tevreden over het programma.

Nog iets : wanneer ik mijn pc afsluit en opnieuw opstart, wordt het Magix programma automatisch geopend. Zou dit hier ook iets mee te maken hebben ?

mi-bo schreef op 06.01.2020 om 08:38 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine,

Jammer dat U niet reageer op de vraag gesteld 05.01.2020 om 13.33 uur,

"de trial versie die U vorige week heeft gedownload is /was dit met een serienummer of zonder."

U kunt altijd MAGIX Support benaderen als U vragen heeft die via het Forum geen oplossing geven,

https://support2.magix.com/customer/nl

Dat MAGIX vdl prem 2020 direct opstart als de Pc opnieuw wordt opgestart komt omdat het icoontje van MAGIX vdl geactiveerd blijft ( klik hierop als het is geactiveerd en zal bij het opnieuw opstarten van Uw Pc niet meer direct worden opgestart ).

Alle extra programa's die U bij aankoop heeft verkregen van MAGIX vdl prem zijn maar op 1 Pc te installeren,

Het programma MAGIX vdl prem 2020 heeft wel 2 licenties.( m.a.w kan op 2 verschillende Pc's worden

geïnstalleerd onder e-mail adres + wachtwoord die bekend zijn bij MAGIX ).

"ook jammer dat ik enkel basisovergangen heb "

dit kan te maken hebben met de vraag "de trial versie die U vorige week heeft gedownload is /was dit met een serienummer of zonder."

is het programma via hulp extra programma ( ong 8 Gb )geïnstalleerd, hierin zit ook het mooie programma MTM ( MAGIX Travel Maps )dit is een eigen ontworpen reisroute programma van MAGIX.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 06.01.2020 om 11:27 uur

Hallo Sabine,

Inderdaad, dit is een forum voor en door Magix gebruikers. Dit staat geheel los van Magix Support. U kunt, als u vragen hebt bij hen terecht. Zij beantwoorden alleen vragen m.b.t. Magix programma's (VDL 2020). De andere meegeleverde plug-ins, zoals ProDaD, Hitfilm en New Blue FX moet u zich wenden tot de helpdesk van deze programmamakers

Hebt u VDL 2020 geactiveerd en geregistreerd via de testversie of hebt u VDL 2020 opnieuw geïnstalleerd?

Een antwoord op uw vraag: "Magix Video deluxe is...…" Dit is geen fout, maar dit komt omdat u VDL 2020 te snel opstart na het afsluiten. Dit overkomt mij ook regelmatig. U moet dan op "Nee" klikken en even wachten met het weer opstarten van VDL 2020.

Volgens mij kunt u ProDad en New BLue FX op twee PC's gebruiken, maar Hitfilm kunt u op twee PC's installeren, maar u kunt deze maar op één PC tegelijk activeren.

Om een antwoord te geven op uw andere vraag heb ik meer gegevens nodig, De afbeeldingen zijn niet goed leesbaar.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2020, 12:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.01.2020 om 12:59 uur

Hallo Sabine,

Ik heb toch uw afbeelding kunnen analyseren. Dit is wederom geen programmafout!! Bij installeren van NewBlueFX zie ik, dat: "Something is blocking....". Dit betekent, dat er een programma op de achtergrond draait, die NewBlueFX blokkeert. Klik op annuleren. Sluit VDL 2020 af en start VDL 2020 opnieuw op, zonder dat er wat op de tijdlijn wordt gezet. Als het goed is kunt u nu wel NewBlue Elements 3 installeren. Dit hoeft u maar eenmaal te doen.

U kunt deze dan gebruiken door een filmfragment op de tijdlijn te zetten en deze te activeren en dan in de mediapool op Effect toepassen klikken.

Heel veel succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2020, 12:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sabine-Debel schreef op 06.01.2020 om 20:17 uur

Dag Rob en Michael,

Dank u voor jullie reactie. Om te antwoorden op jullie vraag i.v.m. de trial versie, ik heb gewoon via het de site de testversie gedownload

daarna kreeg ik volgend scherm

en verder durf ik nu niet meer proberen of ik download nog eens de testversie.

Een paar uur later had ik via dezelfde site het programma aangekocht. Ik ontving na de testsessie volgende mail

Daarna voor de echte versie een mail met een serienummer en een link om het programma te downloaden.

Nu vrees ik dat die testversie nog steeds om mijn pc staat. Het lukt in elk geval niet om extra effecten te downloaden, ook via de manier die je voorstelde.

mi-bo schreef op 06.01.2020 om 21:08 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine,

Klik links onder bij vergrootglas configuratie scherm in , dan optie programma's en onderdelen.

Hoeveel keer heeft U hier MAGIX Video deluxe Premium staan.

Met vriendelijke groet,

Michael

Sabine-Debel schreef op 06.01.2020 om 21:14 uur

7 keer dus

mi-bo schreef op 06.01.2020 om 21:25 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine,

Dank voor Uw snelle reactie.

Dit betekent dat 26.12.2019 MAGIX vdl 2020 Prem is geïnstalleerd en up to date is met de laatste versie ,

en dat op 03.01.2020 via hulp extra programma volledig is geïnstalleerd.

Nu de vraag waarom de extra programma's niet goed werken moet ik U schuldig blijven,dit kan ik van hieruit niet zien.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 06.01.2020 om 21:45 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine.

Nog een vraag welk Antivirus systeem heeft u op de Pc staan,misschien zit daar wel het probleem dat niet MAGIX programma's geblokkeerd zijn

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 06.01.2020 om 22:11 uur

Hallo Sabine,

Zo te zien is VDL 2020 goed geïnstalleerd op uw PC. Deze conclusie kan / mag ik trekken uit het feit dat u VDL 2020 kunt opstarten en daarmee een project kunt aanmaken. Kunt u aangeven wat nu exact uw probleem is. Als het om NewBlue FX gaat, ga dan naar: Effecten / Extra Effecten en klik op de afbeelding met een pijltje. Als het goed is ziet u hier het serienummer van de plug-in staan. Klik op Download. Als het goed is moet nu de plug-in gedownload worden.

Ik zie dat elements 3 bij NewBlueFX is geactiveerd.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2020, 22:29, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.01.2020 om 22:37 uur

Hallo Sabine,

Hier een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Kijk eens bij: "Een programma verwijderen of wijzigen" Wat voor NewBlue plug-ins staan hier vermeld.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Sabine-Debel schreef op 07.01.2020 om 07:59 uur

Heb eens gekeken naar ons antivirusprogramma en zie dit :

Ik heb al een mail gestuurd naar onze ICT'er om dit aan te passen. Ik weet niet of dit dan zal lukken. Ik houd jullie op de hoogte. Alvast bedankt.

groetjes Sabine

Bol schreef op 07.01.2020 om 09:11 uur

Hallo Sabine,

Het kan inderdaad zijn, dat u VDL zelf hebt geblokkeerd. Misschien hebt u hier wat aan om de programma's te deblokkeren. Zie:https://support.pandasecurity.com/forum/viewtopic.php?f=80&t=3567&sid=c3a495faa7ece072370245f8682adf6e

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.01.2020 om 13:38 uur

@Sabine-Debel

Beste Sabine.

Via de link hier onder kunt U zien of MAGIX vdl 2020 Prem niet meer dan 1 keer is geïnstalleerd

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Is hier te zien dat het meer dan 1 keer is geïnstalleerd kan het stuk voor stuk apart verwijderd worden.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael