Hallo,
Ik heb 2 weken geleden jullie gratis proefversie geïnstalleerd, probeerde dit uit, was tevreden en enkele uren later besloot ik Video deluxe Premium aan te kopen. Ik kreeg een mail en heb het programma dan ook gedownload met de links erbij. Ondertussen heb ik een CD ontvangen met jullie programma, maar heb deze nu niet meer geïnstalleerd omdat het programma reeds op mijn pc staat. Heb ik alles juist geïnstalleerd ?
Ik heb ook al de extra inhoud geactualiseerd. Maar wanneer ik de speciale effecten wil downloaden toont hij volgende fouten(zie knipsel hieronder). Sorry dat dit zo klein is, maar heb dit via knipprogramma erin gevoegd. Kunnen jullie dit lezen ? Het gaat er dus om dat iets ( NewBlue FX en Title Pro 7 ?) de download blokkeert en als ik op annuleren druk, doet hij verder, maar op het einde krijg ik opnieuw foutmeldingen. NewBlueFX en Title Pro 7 worden automatisch geopend en als ik ze sluit, krijg ik toch de melding dat ze open staan.
Verder meldt hij volgende fout wanneer ik opnieuw het programma open :
Ik weet niet wat er verkeerd loopt. Neemt de computer automatisch de gekochte versie over of neemt hij nog de gratis proefversie ?
Wie kan helpen ?
groetjes Sabine