Externe video-effect-plugins

flamingo schreef op 12.12.2013 om 15:12 uur

Beste, 

Ik heb mij aangeschaft : Magix VideodeLuxe 2014.

Ik heb op heden het volgende gedwonload van de Magix website :

*******************************************************************************************************************

*** Externe video-effect-plugins voor geregistreerde MAGIX Video deluxe Plus-gebruikers***
***PLUGIN BASISPAKKET***

http://www.magix.com/ap/content_installer/index.php?pProgram=Videodeluxe20_plus&pCountry=NL

*** videodelux2014plus -  videoplugins_int_130916_09-54.exe ***

******************************************************************************************************************

Op deze website staan de benamingen en uitleg van alle plugins.

Maar waar kan ik die zien na het uitpakken ?

Ik vindt deze benamingen niet terug in de verschillende Mappen.

Graag een tip.

Dank

Flamingo

Reacties

RiViS schreef op 12.12.2013 om 18:09 uur

Volgens mij moet je het bestand (video_deluxe_2014_plus_videoplugins_int_130916_09-54.exe) na het downloaden opzoeken, dat kan bv via de Verkenner. Het is misschien handiger om voor het downloaden de opslagplaats aan te geven (opslaan als...).

Omdat het een ....exe bestand is moet je er op dubbelklikken en dan zal het zichzelf installeren in VdL2014.

Ik denk dat je daar dan de plugins terug kunt vinden (ik kan dat niet voor je checken want heb niet de Plus versie)

groet,

Rijk

flamingo schreef op 16.12.2013 om 10:47 uur

Beste Rijk,

Ik heb ze gevonden.

Mijn programma Magix VideodeLuxe staat in mijn programma Map " Program Files (x86) " zoals al mijn andere programmas.

Maar die Extra PlugIns werden automatisch geplaatst in de Map " Program Data".Bij de installatie van die PlugIns kan men NIET kiezen "waar" men ze wilt plaatsen. Het "Systeem" plaatst ze zelf.

Ik ga nu trachten deze over te brengen naar mijn eigenlijke werkingsprogramma in "Program Files (x86) " en zien of ze verschijnen in mijn Magix programma.

Flamingo