Exporteren naar Youtube werkt niet

R-Bouwman schreef op 01.03.2020 om 16:23 uur

Ik heb een schone installatie uitgevoerd op een nieuwe laptop, alles werkt naar behoren behalve het uploaden naar de youtube community.

Na het kiezen voor: Op internet plaatsen, community: youtube, verschijnt er een google login pagina. Wanneer ik mijn inlognaam en Volgende kies krijg ik onderstaande melding:
Deze browser of app is mogelijk niet veilig. Gebruik een andere browser. Als je al een ondersteunde browser gebruikt, kun je het scherm vernieuwen en opnieuw proberen in te loggen.

Ik heb Chrome als standaard browser, javascript is enabled en pop-ups worden standaard niet geblokkeerd. Ook de andere ondersteunende browsers: Edge, IE en FireFox geven het zelfde resultaat. Wanneer ik direct, dus niet vanuit de export functie binnen Video deluxe Premium, inlog bij google en/of youtube kan ik gewoon inloggen.

Reacties

Bol schreef op 01.03.2020 om 16:33 uur

Hallo R-Bouwman,

Ik krijg het zelfde te zien als u. Waarom dat zo is, daar moet ik het antwoord schuldig opblijven. U zou uw probleem kunnen voorleggen aan Magix Support.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2020, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Bouwman schreef op 01.03.2020 om 16:40 uur

Heb ik 30min ook gedaan, maar ik dacht wellicht weet iemand op het forum meer.
Het is goed dat ook andere er last van hebben, dan kan ik dat in mijn communicatie met support vermelden. Graag hoor ik of er nog meer mensen het zelfde probleem hebben of een oplossing weten.

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 18:18 uur

@R-Bouwman

Beste R,

Gezien ik nergens kan vinden met welke versie van MAGIX Vdl U werkt.

Ben ik er vanuit gegaan dat het MAGIX vdl 2020 Prem is.

welke bestanden heeft U ingeladen die naar YT moeten worden geëxporteerd

hier een kleine compilatie dat het wel werkt.dit is Mp 4

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 01.03.2020 om 18:48 uur

L.s.

Het is een mooi filmpje, zover kwam ik ook. De foutmelding komt pas dan, wanneer er een emailadres is ingevuld, dan moet er nog het wachtwoord ingetypt worden, maar zover kom ik niet. Dan krijg ik de melding: "kan je niet inloggen".

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Bouwman schreef op 01.03.2020 om 19:00 uur

Allen, het klopt dat het pas fout gaat na gekozen te hebben:

• Op internet plaatsen,
  • Community: youtube.
  • Invullen van e-mailadres op de google loginpagina
  • Klikken op "Verder" knop

Dan krijg je de melding dat inloggen niet kan: Deze browser of app is mogelijk niet veilig. Gebruik een andere browser. Als je al een ondersteunde browser gebruikt, kun je het scherm vernieuwen en opnieuw proberen in te loggen.

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 19:16 uur

@R-Bouwman

Beste R.

Gezien ik niet op YT zit, kan ik U ook niet verder helpen, of er moet een account aangemaakt worden, dit heeft voor mij geen nut

Sc6 Met het zoeken voor U de juiste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 01.03.2020 om 19:47 uur

Ls,

Het aanmelden bij YouTube, doe je met je Google account.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2020, 19:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 19:58 uur

@R-Bouwman

Beste R.

Het aanmelden via Google account had ik al laten zien om 18.18 uur.

Sc6

Michael

R-Bouwman schreef op 01.03.2020 om 20:45 uur

Ik heb een google account waar ik buiten Video deluxe Premium 2020 om gewoon bij google/youtube kan inloggen en mijn klein MP4 filmpje kan uploaden.

Wanneer ik het zelfde klein MP4 filmpje vanuit Video deluxe Premium 2020 probeer te uploaden en probeer in te loggen met de zelfde credentials gaat het na het opgeven van mijn google account e-mailadres fout, ik krijg dus niet de kans om mijn wachtwoord op te geven doordat de foutmelding (zoals vermeld om 16:23 en 19:00) verschijnt

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 21:11 uur

@R-Bouwman

Beste R.

Als U van het project een mp4 bestand maakt.

Dan YT opstarten en vanaf de schijf uploaden is dat geen optie (wil graag met U meedenken ondanks dat ik geen YT heb.).

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met verkeerd woord iploaden moet uploaden zijn

R-Bouwman schreef op 01.03.2020 om 21:17 uur

Bedankt voor het meedenken. Zoals aangegeven kan ik buiten Video deluxe Premium 2020 om gewoon bij google/youtube inloggen en MP4 filmpjes uploaden. Maar het moet gewoon werken om vanuit VDP 2020 naar Youtube te uploaden. Heeft altijd gewerkt en is een van de functies van VDP

Kees-Haremaker schreef op 02.03.2020 om 09:02 uur

Hallo misschien moet je een Google Chrome browser gebruiken, want dan ben je reeds aangemeld bij Google met jou inlog
Ik gebruik al jaren Google Chrome andere browsers deden mijn PC altijd craschen
Mvg Kees

R-Bouwman schreef op 02.03.2020 om 09:17 uur

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb al geprobeerd om eerst met Chrome in te loggen met mijn google account en daarna proberen te exporteren naar Youtube maar dat resulteert in het zelfde probleem.

Uit mijn bericht van 01-03-2020 16:23: Ik heb Chrome als standaard browser, javascript is enabled en pop-ups worden standaard niet geblokkeerd. Ook de andere ondersteunende browsers: Edge, IE en FireFox geven het zelfde resultaat. Wanneer ik direct, dus niet vanuit de export functie binnen Video deluxe Premium, inlog bij google en/of youtube kan ik gewoon inloggen.

Bol schreef op 02.03.2020 om 11:07 uur

Hallo Kees,

Heb jij al eens geprobeerd om een filmpje, die op de tijdlijn van VDL 2020 staat te uploaden naar YouTube?

Zo doe ik het:

Vul je Google emailadres om in te loggen bij Google / Youtube en klik op volgende

Krijg jij dan ook de onderste melding?

Ik verneem wel van je

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

R-Bouwman schreef op 02.03.2020 om 21:34 uur

Dit Zegt MAGIX zelf over het niet kunnen uploaden vanuit VDP naar Youtube:

Goedemiddag,
Dank u wel dat u contact met ons opneemt.

Helaas is het niet meer mogelijk om Video Deluxe aan te sluiten op YouTube. Google blokkeert deze functie al geruime tijd, dus deze functie is niet meer beschikbaar en zal vroeg of laat uit het programma verdwijnen.

U kunt de video ook exporteren en handmatig uploaden naar Youtube.

Mit freundlichen Grüßen
<naam verwijderd door Ronald>

mi-bo schreef op 02.03.2020 om 21:47 uur

@R-Bouwman

Beste Ronald.

Dank voor de reactie van MAGIX Support op het Forum te zetten en dit als oplossing te activeren.

Dan zit er helaas niets anders op dan eerst exporteren en dan uploaden naar YT.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

sipke schreef op 05.03.2020 om 09:02 uur

Het is mij ook nog nooit gelukt om rechtstreeks iets naar youtube te uploaden. Ik maak eerst de film en upload het dan naar YouTube.