Exporteren naar een MPEG2 en MPEG4 bestand werkt niet meer.

Loek schreef op 12.09.2015 om 12:49 uur

Dit is tekst die ik krijg als ik de film wil exporteren in een MPEG4 bestand: De export was niet succesvol. Probeer een ander exportformaat. En controleer de schijfruimte. Van dit laatste heb ik meer dan genoeg. Exporteren naar een WMP bestand lukt wel. Tot voor kort heb ik hier geen problemen mee gehad. In de systeem instellingen  staat deze op Mainconcept. En de codes heb ik voor de zekerheid opnieuw geactiveerd. Het vreemde is dat als ik op de knop MPEG4 druk,het balkje van HD-kwaliteit 2 blanco wordt. Je zou zeggen een foutje in de software. VDL 2015 heb ik weer opnieuw geinstalleerd en geupdated, maar helaas dit alles zonder resultaat. Wie kan me helpen met dit probleem.>

Reacties

Bise schreef op 12.09.2015 om 15:51 uur

Beste, probeer eerst eens een windows systeemherstel, op de datum toen het nog wel werkte.

Voormalige gebruiker schreef op 12.09.2015 om 16:01 uur

Hallo Loek,

Bij mij gaat alles goed. Dus geen sprake van een sofware foutje. Ik denk eerder dat videodeluxe.ini bestand is beschadigd. Uit ervaring weet ik dat na herinstallatie dit bestand niet wordt overgeschreven. Probeer het volgende:

1. ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen.......

of

1.  c:/gebrukers / gebruikersnaam / AppData (verborgen map) / Roaming / magix / videodeluxe21_premium / 

2.  verwijder, verplaats of rename Videodeluxe.ini  (deze word bij het opstarten van VDL opnieuw aangemaakt)

Succes,

Rob

Loek schreef op 12.09.2015 om 20:01 uur

Hoi Rob,

Ik heb de programma-instellingen op standaardwaarden gezet. Het videoluxe.ini bestandje heb ik niet kunnen vinden, maar het probleem is nu opgelost. Ontzettend bedankt voor je tip.

Loek

Voormalige gebruiker schreef op 12.09.2015 om 23:30 uur

Hallo Loek,

Het videodeluxe.ini bestand, staat in een verborgenmap. Klik in Mapopties / weergave op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.  zie afbeelding.

Groet,

Rob.

PS. vergeet niet de Verborgen mappen weer te verbergen!!