exporteren gaat schoksgewijs

John-Neufeld schreef op 26.08.2024 om 15:54 uur

Geacht forum,

ik heb een project in 4K gemaakt.
Bij het exporteren naar mp4 (ook 4K) gaat het schoksgewijs.
Is daar iets tegen te doen?
(Exporteren naar full hd gaat wel goed).

Specs van mijn pc: I9 processor ,32 gb ram, videokaart NVIDIA Geforce RTX 3070, SSD

MVG,

John

Reacties

Bol schreef op 26.08.2024 om 16:29 uur

@John-Neufeld

Hallo John,

...Bij het exporteren naar mp4 (ook 4K) gaat het schoksgewijs....

Als u de Videopreview hebt aangezet, dan kan dit schoksgewijs gaan. Dit hebt geen invloed op uw geëxporteerde MP4 (4K) film. Deze staat standaard uitgeschakeld.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 26.08.2024, 17:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

John-Neufeld schreef op 26.08.2024 om 17:34 uur

Hola Rob,

Dank voor je snelle reactie.

Het probleem dat ik heb is dat de geëxporteerde mp4 schoksgewijs afspeelt

MVG

John

Bol schreef op 26.08.2024 om 18:12 uur

@John-Neufeld

Hallo John,

U schrijft: "Bij het exporteren naar mp4 (ook 4K) gaat het schoksgewijs, bij het exporteren naar full hd gaat wel goed". Daar berust mijn antwoord op.

Nu schrijft u, dat het geëxporteerde MP4 schoksgewijs afspeelt. Wat u zou kunnen uitproberen, is om het het exportmenu te resetten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

John-Neufeld schreef op 27.08.2024 om 15:25 uur

Hola Rob,
na het resetten is het schokken veel minder geworden, maar op sommige momenten nog zeer storend

MVG,

John