Wat U heeft omschreven heb ik ook wel eens gehad, wat ik toen heb gedaan staat hieronder omschreven, er gaat niets verloren gezien alles op de Pc staat.
hier inloggen, dan optie Web FTP Starten ,als dit is geopend ziet U Uw website staan. gezien alles op Uw Pc staat, is via FTP( Index_html files ) alles te verwijderen.
Dan is de map leeg, en kan vanaf de Pc, via opslaan als, exporteren, publiceren,
Beste Michael, Heel erg bedankt voor je advies. Resultaat..... niets veranderd. Probleem niet opgelost.
Snapt u, dat ik wanhopig word? Wat doe ik niet, of wat moet ik wel doen?
Wanneer ik de FTP-website open krijg ik de groene pagina, die ook steeds verschijnt, wanneer ik alle handelingen heb uitgevoerd, die horen bij het publiceren. Kon ik die pagina maar op mijn computer vinden, dan kon ik van daaruit misschien iets veranderen.
Ik heb nog nergens kunnen gelezen met welke versie van MAGIX Webdesigner U werkt, als dit een versie is van voor de 10 kan ik het advies van MAGIX support begrijpen te werken met FileZilla .
Wat betreft MWD 7 kan ik U helaas niet verder mee helpen @BeRo dat is een Website expert die U zeker verder zou kunnen helpen het is een Duitser die vrij goed de Nederlandse taal beheerst.
Normaal gesproken is hij actief op de Duitse Forum maar beantwoord ook via via antwoorden op de Nederlandse Forum.