exporteren: actie= bestand - exporteren - mpeg, dan uitvoeren, dan resultaat geluid loopt niet meer gelijk met het beeld. Hoe kan dit?

Kareljan schreef op 28.12.2013 om 16:40 uur

exporteren: actie= eerst film knippen en obvergangen inplaatsen. Op de vieuwer loopt het flekkeloos. Nu ga ik bestand - exporteren - mpeg2, dan uitvoeren, dan resultaat geluid loopt niet meer gelijk met het beeld. Hoe kan dit? Het gaat alleen fout bij exporteren via bovenbalk. Kies je voor de buttom exporteren(geheel rechts boven) en maak je dan je keuze gaat het wel goed. Hier staan niet alleen alle formaten. 

Wie weet wat ik niet goed doe?

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2013 om 12:23 uur

heeft U het project al op een dvd gezet of op een usb stick, hier zal het er allemaal perfect uitzien

HDU-Veen schreef op 29.12.2013 om 22:15 uur

Dag Karel-Jan,

Ik heb het geprobeerd in mijn VDL 16 premium versie, en dat werkt naar behoren, zoals je het bij bestand exporteren vermeld hebt.

Ik heb de instellingen voor je opgenomen, die kun je evt. controleren.

De keuze met de knop die je beschrijft, "Kies je voor de buttom exporteren(geheel rechts boven) en maak je dan je keuze gaat het wel goed. Hier staan niet alleen alle formaten." heb ik niet in VDL 16 premium. Wellicht heb je een andere versie in gebruik? Als het met bovenstaande instellingen werkt, is het ook opgelost.

NB: als het toch nog niet werkt, dan de volgende diagnose stellen:

1. Hoe constateer je de verschuiving? In VDL of met de media player of ander afspeelprogramma?

2. Als je het uitgevoerde bestand weer in het project laadt, zie je dan ook echt een verschil in het geluids spoor? (nb golfvorm in geluidsspoor aanzetten helpt daarbij) Dan zit de verschuiving daadwerkelijk in het uitgevoerde bestand.

3. Probeer een ander formaat. B.v. .MP$ , of .WMV en check het op dezelfde manier.

Succes!

Henk