export van film in Mpeg 2 lukt niet (export met externe videocodec)

nancy-d schreef op 29.12.2016 om 12:09 uur

Ik heb na enorm veel ellende met Magix 2016, Magix Video de Luxe 2017 aangeschaft en een zware computer (videokaart: msi Geforce GTX 1060 6gb; geheugen 4x8gb, harddisk 6TB WB black, processor i7, Windows 10). Mijn film bestaat uit beelden uit diverse camera's (4k beelden, 50fps, 25 fps) en is een project gemaakt in de vorige versie van Magix.

Bij de export van mijn film naar Mpeg 2 krijg ik de volgende foutmelding:

'Bij de export met externe videocodec is een fout opgetreden'

Alles al geprobeerd:

Magix opnieuw geïnstalleerd (ook de verborgen bestanden eerst verwijderd)

Magix geüpdate

Videokaart geüpdate

Windows teruggezet naar herstelpunt

Vinkjes aan en uitgezet in het programma. 

Ook krijg ik  na de Magix update steeds een melding 'NoisePrintSamples\001Buzz.HDP is al geopend'. Na ca. 10x wegklikken gaat dit wel weer weg.

Iemand nog een idee?

Groet,

Nancy

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2016 om 13:41 uur

Nancy, je verhaal gelezen, je werkt met 2 verschillende camera opnamen, de een is met 1/2 beelden 50 fps en de ander zijn 25 fps, dit is in 4K nooit te combineren.

i.p.v. samen voegen waarom niet project apart exporteren naar Mpeg 4 i.p.v. Mpeg 2 en als bij de projecten klaar staan, daarna bewerken, dan krijg je deze meldingen niet meer

Gr

Michael

nancy-d schreef op 29.12.2016 om 22:59 uur

Dank je wel voor de tip, Michael. Ik heb voor deze film beelden van filmcamera, fototoestel,  Gopro, drone en wat beelden van de mobiel gebruikt. Het is ook vragen om problemen. Film valt hopelijk wel weer in de prijzen (als ik hem op tijd af krijg...maar ik ben 10 jaar ouder ;). brrr...