Als ik ik met VDL2015 Premium exporteer naar MPEG 4 ('standaard' export) krijg ik alleen de Foto's en de geluiden van de film maar de 'film/video' blijft zwart !
Iemand enig idee waarom ik geen beeld heb???
Dank voor jullie reacties!
over mn grafisch kaart heb ik geen twijfels, ook met VDL 2013 was het geen probleem om naar MP4 bestanden te exporteren. Is overigens een NVidia GTX650TI
Rob:
1) op de tijdlijn doet alles het prima, ook exporteren naar AVI of MPEG levert geen problemen op.
m'n 1e frame is een foto met een lopende titel welke vervold moet worden met een overgang naar bewegend beeld. de titel en de lopende tekst komen welke in het geexporteerde bestand maar de opgenomen (en geknipte etc.) beelden blijven zwart.
2) ik zie geen verschil in het aanmaken van een AVI, MPEG of MP4 bestanden. Enige verschil is dat de 'preview' tijdens het aanmaken van MP4 dus ook zwart geeft
Voormalige gebruiker
schreef op 07.04.2015 om 15:52 uur
Beste,
Aan uw videokaart ligt het niet. U schrijft ook dat het VDL 2013 geen problemen opleverden.
Tijdens het aanmaken van een AVI, Mpeg of Mpeg-4 bestand, moet tijdens het aanmaken in het previewvenster, de film te zien moeten zijn. zie afbeelding
Heb je het mainconcept geinstalleerd? Druk op "Y". Zo niet, ga naar hulp / aanvullende programma installeren (mainconcept mpeg-4 en 2) . zie afbeelding
Rob wederom dank voor je assistentie, helaas levert het niet het gewenste resultaat.
Als ik MPEG 2 en MPEG4 op MainConcept zet krijg ik een foutmelding, ook op nieuw installeren lijkt niet te lukken...
Voormalige gebruiker
schreef op 08.04.2015 om 13:40 uur
Hallo,
Je heb 3 versies VDL 2015
1. VDL 2015 (standaard)
2. VDL 2015 Plus
3. VDL 2015 Premium
Ik denk dat jij VDL 2015 standaard heeft.
Start VDL 2015 en druk op de sneltoetsen Alt-Shift-F1, hier kan je zien wat voor versie je hebt.
Volgens mij zit het mainconcept en de mpeg-4 niet in de standaard versie van VDL 2015.
Succes,
Rob
PS. heb je op het tabblad Systeem van de programma instellingen al gekeken of het mainconcept al is geactiveerd? Zo niet start VDL 2015 en Druk op de letter "Y"
ik heb zeer wel de VDL 2015 Premium. Ik gebruik een 64bits Windows 8.1 PC met 16 GB geheugen lijkt me allemaal voldoende.
Zo juist ook eens het project geopend in de 2013 versie en direct de export naar MP4 gestart. Geen enkel probleem ondervonden. Ik heb ook een herstel installatie uitgevoerd maar ook dit heeft nog niets geholpen.
Ik begin er aan te denken dat ik toch terug noet naar de 2013 versie en deze maar terug stuur naar Magix (mn leverancier) ?
Voormalige gebruiker
schreef op 09.04.2015 om 10:41 uur
Beste,
Aan je configuratie kan het niet liggen. Wat je nog kan proberen is. Ga naar: bestand / instellingen / programma instellingen terugzetten op standaardwaarden.
ook na de-installatie, pc afsluiten en nog een keer afsluiten en opnieuw installeren is het niet opgelost ...
Ik heb MAGIX een mail verzonden met een verzoek tot hulp.
Helaas zal ik daar op moeten wachten..er vanuitgaande dat zij het probleem herkennen en hopelij kook oplossen..
dank Wim
Voormalige gebruiker
schreef op 09.04.2015 om 13:24 uur
Beste,
ook na de-installatie, pc afsluiten en nog een keer afsluiten en opnieuw installeren is het niet opgelost ...
Ik heb MAGIX een mail verzonden met een verzoek tot hulp.
Helaas zal ik daar op moeten wachten..er vanuitgaande dat zij het probleem herkennen en hopelij kook oplossen..
dank Wim
Hallo Wim,
Bij het opnieuw installeren, heb ik reeds een paar keer meegemaakt, dat het videodeluxe.ini niet wordt overschreven. Hier worden de instellingen, die je ooit heeft aangebracht, bewaard en opgeslagen. Vandaar dat ik je aangeeft om de progamma instelling terug te zetten naar de standaardwaarden.