export naar avi en mpeg eindigen in foutmelding VdL15 prem

Hans04 schreef op 18.10.2009 om 14:03 uur
Sinds de laatste update van VdL15 premium gaat de export naar avi én naar mpeg fout.
Als nog ca. 42 minuten is te gaan eindigd het exporteren naar avi in de volgende foutmelding: "Bij export met een externe videocodec is een fout opgetreden. Controleer en wijzig eventueel uw exportinstellingen (resolutie, framerate etc). Soms is het aan te raden om de standaardinstelling weer in te stellen."

Uiteraard heb ik de standaarinstellingen ook teruggezet, maar geen resultaat. Waar stel ik eventueel de resolutie in?
Overigens heb ik tot voor de laatste update géén problemen gehad met export.

Groet, Hans

Reacties

mi-bo schreef op 18.10.2009 om 15:43 uur
beste als u na de laatste update problemen heeft, doe de dvd in de driver, her installeer vdl 15 o nieuw dan wordt namelijk de update weer verwijderd, als u gaat branden zet u wel internet uit, en als u evt nero als brand programma heeft , dan via magix.net\support\download\tools\optie brand problemen, hier kunt u dan wat patch binnen halen, succes mi-bo team.
Hans04 schreef op 20.10.2009 om 13:33 uur
Het antwoord van mi-bo blijkt niet de juiste oplossing te zijn. De export naar avi breekt af na ca 10 min. De film zelf is ongeveer 11,5 min. Hierin is alleen een begintitel en een eindtitel opgenomen.
Ook het uitschakelen van de internetverbinding tijdens exporteren helpt niet.

Hans
Hans04 schreef op 22.11.2009 om 16:49 uur
Probleem opgelost.
Heb meer ruimte vrijgemaakt en het virtuele geheugen opgekrikt naar het maximum en dat vastgezet op dat maximum (minmum=maximum).
Mogelijk dat ook de avi die ik gebruikt heb niet geheel zuiver was.
De oorspronkelijke avi valt nog steeds in een storing.
Kan deze avi wel direct naar een dvd branden.

Blijft een raar geval.

Groet
Hans