Hoi,
Ik ben al jaren tevreden gebruiker van Magix maar sinds 2 weken krijg ik bij het exporteren van mijn gemaakte film, een lage kwaliteit film. Ik kies bij export rechtsboven en kom dan in een menu waarbij de kwaliteit om dvd gevraagd word en de resolutie. (versie 16.0.4.124) De resolutie kan ik op mpeg 2 / 4 of windows media zetten. Dvd kwaliteit tegenwoordig is blanco en kan ik niet invullen. Als ik dan mpeg4 kies dan blijkt uiteindelijk het resultaat een film met lage resolutie. Ik heb ook exporteren via bestand> film exporteren gedaan waarbij ik meer opties krijg in resolutie, maar kies ik een hogere resolutie dan wat ik al had zoals HEVC dan is de kwaliteit perfect alleen loopt mijn audio niet in sync. Ik heb ook altijd problemen gehad met de hardware versnelling die dan gedeactiveerd is maar die melding heeft nooit gezorgd voor een blokkade om mijn films uiteindelijk in goede kwaliteit te leveren. Ik heb mijn grafische kaart (AMD Radeon HD 7800 series) bekeken maar de meest geüpdatete drivers heb ik al en Magix naar de laatste versie getild door weer te betalen (video de luxe 2025) maar het probleem is niet verholpen. Ik weet het niet meer en ben radeloos. Kan iemand me alstublieft helpen of is dit het einde voor Magix voor mij?
Extra gegevens PC:
Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz 3.80 GHz, RAM 16 GB, Windows 10 pro 64 bits
Gr Mandy