Export bij VDL 2015 verloopt NIET goed

careuter schreef op 05.02.2015 om 18:25 uur

Ik heb sinds kort de download versie van VDL 2015. Alle vorige versies heb ik ook en kan dus aardig vergelijken. Alles is up-to-date en werkt, maar NIET naar behoren.

De export verloopt NIET sneller als bij de vorige versies, zelfs langzamer als met VDL 2013. De instellingen zijn dan het zelfde evenals het te expoteren bestand.

Bij het bekijken van de geexporteerde film op TV is om de ca. 1,5 seconde een wazig/troebel beeld te zien, wat zeer irritant is. NIET goed dus!

Diverse exportmogelijkheden geprobeerd, maar niets helpt. Zeeeer frustrerend!!!

Ik ga niet verder stoeien met dit programma. Ik wacht wel op een nieuwere/stabielere versie.

Graag wil ik nu gebruik maken van de "niet goed, geld terug" actie.

Ik wacht uw bericht af.

Groeten van een gefrustreerde Magix-fan,

Carlo Reuter.

Reacties

granddadmd schreef op 06.02.2015 om 08:01 uur

Beste Carlo,

waarom zo negatief, is Uw Pc + grafische kaart wel up to date voor een 64 bits versie, zijn alle download updates geïnstalleerd, en de classic versie is niet geschikt voor avchd. (1920:1080)

Gr

granddad

careuter schreef op 06.02.2015 om 13:29 uur

Ja, ik ben nogal negatief over deze versie. Bij het aanbod wordt er vanuit gegaan dat iedereen met een snelle PC- of laptop dit programma makkelijk kan draaien. Er wordt niet gesproken over een videokaart die snel genoeg of toereikend is. Ik werk altijd met een 64 bits laptop die Intel i7 heeft en een oudere NVIDIA-kaart( 610M) herbergt. Dit zou ruim voldoende moeten zijn. De export geschiedt altijd in MPEG4 (HD 1920:1080).

Maar goed, heb je een oplossing of herken je dit probleem (er zijn tenslotte meer die een mankement o.i.d. ervaren met deze versie) dan hoor ik het graag.

Graag jouw professionele mening granddad.

O ja, ik ben al vanaf 2005 met de programma's van Magix bezig en was tot nu toe erg tevreden. 

Gr. Carlo

granddadmd schreef op 06.02.2015 om 14:04 uur

Beste Carlo, 

U schrijft  nog steeds over vdl 2015(vermoedelijk de classic versie)hiermee kunt U niet Avchd bewerken.

Ik werk zelf met een een laptop i7  7200 toeren en een Nvidia Geforce GTX 560 M kaart. draaiende met Windows 8 en heb totaal geen problemen,

ik zorg er wel voor dat mijn laptop regelmatig geformateerd is en mijn grafischekaart up to date is, dit is mijn ervaring met de MAGIX vdl 2015 Prem 64 bits.

gr

Granddad