ERROR: PrepareDVDVideoFiles() failed with errNo 5 - encoding fail

wfincken schreef op 12.08.2009 om 14:25 uur
In aanvulling op mijn vraag van gisteren:
Het project bevat 3 films, van ca. 14, 3,5 en 11 minuten HD formaat 1920x1080 25 frames per sec. (oorspronkelijke opname 30 frames per seconde). Film gemaakt met fotokamera Canon Powershot XS 1 IS. PC is 2 jaar oud, 2 GB RAM geheugen, 3,6 GB wisselbestand.
4 Quad processor elk 2,4 Ghz. Probeer van het project 1 DVD te branden met 3 hoofdstukken. Krijg melding dat encoderen niet lukt (separaat branden van de films lukt na een aantal maal proberen wel). Heb alleen scenes gebruikt van minimaal 15 sec. Bij het exporteren naar magix video: lukt bij de film van 11 minuten, maar bij die van 14 minuten krijg ik een melding dat er onvoldoende geheugen is. Deze melding is in het Duits. Bij het branden van het project op DVD met VDL krijg ik de melding dat het encoderen mislukt is. Heb de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd. Gebruik VDL 15 download versie.
Ik stel uw reactie zeer op prijs. Groet, Wim Fincken




Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2009 om 17:24 uur
heeft u de classic versie, dan kunt u niet met mpeg4 werken, dit moet u namelijk kopen.
beste bekijk het project van 14 min eens goed als er te korte fragmenten zijn en er zit nog een overgang bij, is het mogelijk dat het eerste stuk project nog niet berekend is en het volgende moet al weer berekend worden, lukt het branden niet direct vanaf de tijdlijn, via bestand een avi \magix video, dan weer op de tijdlijn zetten en het zal goed gaan, succes