Error occurred during purchase process (activeren)

Richard-vanTilborg schreef op 24.12.2023 om 16:26 uur

Ik wilde Music Maker Premium Edition 2019 (Versie 27.0.0.16) installeren op mijn nieuwe Windows 11 computer, maar ik kan niet meer activeren. In het activatie-scherm kan ik een serienummer invoeren voor "nieuwe editie" en "oudere programma's". Wat ik ook invul, tijdens het activeren krijg ik de foutmelding "ERROR - An error has occurred during purchase process". Daarna kom ik niet verder.



Ik krijg geen mailadres van Support gevonden. Heeft iemand een idee waardoor ik niet kan activeren?

 

Reacties

Bol schreef op 24.12.2023 om 18:14 uur

@Richard-vanTilborg

Hallo Richard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

U hoeft / kan de activeringen van oudere MMM programma's maar één keer doen. Bij herinstallatie wordt deze automatisch herkend en van de Magix Servers gedownload.

MMM Versie 32.1.0.13 is de laatste versie. U kunt hiervan downloaden: MUSIC MAKER PREMIUM – Muziek opnemen (magix.com). Wanneer u inlogt met uw Magix Account (emailadres en wachtwoord waarmee u MMM 2019 hebt aangeschaft) dan zie u zo'n soort lijstje.

Succes en fijne feestdagen

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 24.12.2023, 23:05, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Richard-vanTilborg schreef op 25.12.2023 om 12:57 uur

Bedankt voor de snelle reactie Rob! Het is met je uitleg uiteindelijk gelukt om vanuit de oude versie te "actualiseren", zonder te Activeren. Toen de update eenmaal gedaan was, kon ik daarna wel weer inloggen in het programma om vervolgens te Activeren. Dankjewel voor de hulp!

Ps. via de link in je reactie kon ik alleen aankopen en niet updaten. Updaten vanuit MMM lukte het wel :-)

Bol schreef op 25.12.2023 om 13:30 uur

@Richard-vanTilborg

Hallo Richard,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u MMM 2019 hebt kunnen activeren en daarna te kunnen upgraden naar MMM 2024. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Ps. via de link in je reactie kon ik alleen aankopen en niet updaten. Updaten vanuit MMM lukte het wel :-)

Optie -1-

U kunt vanuit MMM2019 via Hulp / programma online actualiseren... upgraden naar MMM 2024 versie Versie 32.1.0.13.

Optie -2-

U had ook de MMM 2024 (freeware) kunnen downloaden en installeren vanaf: MUSIC MAKER PREMIUM – Muziek opnemen (magix.com) door op Gratis download te klikken. Na de installatie hiervan, had u met uw emailadres en wachtwoord (Magix Account) kunnen activeren tot de versie MMM 2024 versie Versie 32.1.0.13.

Prettige Kerstdagen

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-