Error no 39 tijdens branden

Geeske schreef op 24.02.2014 om 20:45 uur

Ik krijg tijdens het branden van mijn film op dvd een error in beeld:

Step 1 of 8, Encodeer film 1 ...
23-02-2014 22:24:38.795:   Step 1 done
23-02-2014 22:24:38.795:   Step 2 of 8, Encodeer film 2 ...
23-02-2014 22:53:48.712:   Step 2 done
23-02-2014 22:53:48.728:   ERROR: PrepareDVDVideoFiles() failed with errNo 39 - cannot add menu to authoring image
23-02-2014 22:53:48.743:   !!! DBK error in BurnProject: 2 - unspecified failure !!!

Ik maak gebruik van Magix VideodeLuxe 16.

Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad? Of weet iemand wellicht hoe ik deze error kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.02.2014 om 23:02 uur

Beste Geeske,

Dit vond ik op het internet.

Windows Code 39 worden veroorzaakt door onjuist geconfigureerde systeembestanden.
Windows Code 39 Problemen gebeuren meestal wanneer registratiesysteem overbelasting van de computer met veel gegevens, of wanneer bepaalde systeembestanden worden ontbrekende of gebroken.
De Windows Code 39 zijn eenvoudig te repareren. Door het downloaden en uitvoeren van het register reparatie tool Fix RegCleaner kunt u snel en effectief dit probleem op te lossen en te voorkomen dat anderen die zich voordoen.

Ik gebruik bij zulke fouten eerst Glary Utilities. Download Glary Utilities 4.6 en schoon de computer en register op!!

http://www.glarysoft.com/downloads/

Succes,

Rob

Geeske schreef op 25.02.2014 om 07:22 uur

Beste Rob,

Bedankt voor je antwoord. 

Ik krijg de foutmelding als ik brand binnen het programma  Magix, en niet in een brandprogramma van Windows. dus is het volgens mij geen Windows Code, maar een Magix foutmelding. 

Of zie ik dat verkeerd?

renepsr schreef op 25.02.2014 om 08:19 uur

Hier een oplossing om het probleem te omzeilen.
Ik ben zelf al een tijdje afgestapt van het rechtstreeks branden op DVD in Magix. Ik brand een beeldstream op mijn PC die ik later op DVD brand. Het voordeel hiervan is ook dat je het resultaat vlugger kunt bekijken en ook gemakelijk meerdere copijen kunt maken.

In het laatste scherm bij branden in Magix moet er tussengekomen worden.
Hier zie je  1 Branden staan. In de rechthoek daaronder zou Image recorder moeten komen te staan. Indien nodig gebruik het driehoekje rechts van deze rechthoek. Hierdoor wordt er een ISO-bestand op je PC weggeschreven.
René

PS:
De foutmelding is wel degelijk een melding van Windows.
Elk programma (Magix, Word, Excel …) heeft altijd hulp nodig van een Operating System (OS) om te kunnen werken. Het OS kan Windows, Max … zijn. Het programma vraagt aan het OS om bepaalde opdrachten uit te voeren en zo kan het programma nuttig gebruikt worden.
De gemelde fout kan zich op deze manier ook voordoen.

Voormalige gebruiker schreef op 25.02.2014 om 09:11 uur

Beste Geeske,

Het kan een wisselwerking zijn tussen Windows en Magix. Als je computer vervuilt raakt  en vol met fouten zit in het windows register dan kan dat de werking van progamma's (Magix) beinvloeden. Je zou het kunnen uitproberen. Niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Rob

Geeske schreef op 03.03.2014 om 08:57 uur

Bedankt voor het meedenken. 

Ik heb van de film eerste een MPEG4 bestand gemaakt, daarna kon ik het zonder probleem branden. 

Ik denk dat ik ook een wat te rommelige structuur van de filmbestanden had gemaakt....