Error 6 bij opstarten video deluxe 2013 plus

aleida2504 schreef op 18.11.2014 om 15:38 uur

Van de ene op de andere dag krijg ik code 6 bij het opstarten en werkt het programma niet meer.

Opnieuw installeren, herstellen of verwijderen lukt niet.

Ik heb de gekochte cd met code nogmaals geprobreert maar niks lukt meer.

Graag uw hulp zodat ik het programma weer opnieuw kan installeren of herstellen.

Helaas lukt het niet om via de website deze vraag te stellen, ondanks dat dit in de handleiding staat.
Als geregistreerde klant van MAGIX ontvangt u onbegrensde websupport via het
comfortabel vormgegeven MAGIX service-portaal http://support.magix.net.

Ik gebruik window 7 en heb niet eerder probelemen gehad met dit programma.

Reacties

RiViS schreef op 18.11.2014 om 15:45 uur

Vervelend, Aleida,

Hier staat beschreven hoe te handelen:

http://www.magix.info/nl/opstart-van-video-plus-geeft-fout-6-melding.knowledge.1046109.html

Ik hoop dat het werkt

groet,

Rijk

aleida2504 schreef op 20.11.2014 om 11:15 uur

Helaas   verwijderen lukt niet, opnieuw installeren lukt niet.. 

Snap er helemaal niks van en dit gebeurt van de ene op de andere dag.

Ik denk dat de magix de prullebak in moet. 

RiViS schreef op 20.11.2014 om 11:47 uur

Hallo Aleida,

Misschien moet je nog even wachten met die prullebak. Hoe heb je geprobeerd VdL te deïnstalleren? Ik geef 3 mogelijkheden:

1) Start/ Alle programma's/ Magix/ Magix VdL2013/ Dienst en Support/ Magix VdL deïnstalleren.

2) Dan is er de mogelijkheid via Start/ Configuratiescherm/ Programma's, een programma verwijderen.

3) Om een programma grondig te verwijderen wordt ook wel het (gratis te downloaden) programma Revo uninstaller gebruikt.

Ongetwijfeld zijn er nog meer mogelijkheden, maar me dunkt dat je hier even mee vooruit kunt.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 20.11.2014 om 15:48 uur

Beste Aleida,

Een aanvulling op Rijk.

Heb je de volgorde aangehouden die ik heb beschreven in: http://www.magix.info/nl/opstart-van-video-plus-geeft-fout-6-melding.knowledge.1046109.html  ?

Eerst het programma verwijderen, daarn pas het programma: mxclean.exe.exe opstarten. Als je dit niet in de juiste volgorde gedaan heb dan moet je VDL 2013 handmatig verwijderen en dat is een hele klus. Wat je ook nog zou kunnen doen is: Leg de DVD van VDL2013 in de DVD lade na het opstarten kan je kiezen voor installeren, herstel, verwijderen.

Kies dan voor: herstel, daarna voor verwijderen. start dan mxclean.exe.exe en verwijderen de restanten van VDL 2013. Probeer het nu opnieuw te installeren.

Succes,

Rob

aleida2504 schreef op 20.11.2014 om 18:02 uur

Alles gedaan en verwijderd maar helaas program files (x86) common,  magix services, database, bin,fabs.exe 

is niet te verwijderen.  Ik heb het zelfs in dos geprobeert maar ook daar is het niet te verwijderen.

De cd kan niet herstellen, verwijderen of opnieuw installeren. Komt dit door fabs.exe ?

Geen idee... ik weet het echt niet meer.

Voormalige gebruiker schreef op 20.11.2014 om 22:56 uur

Beste Aleida,

Op de vraag of dit komt door fabs.exe, dat weet ik niet. Is het mischien, geen goed idee, om een herstelpunt  d.m.v. een systeemherstel van Windows, terug te zetten. Ga naar een herstelpunt, toen alles nog goed opstarten.

Succes,

Rob 

aleida2504 schreef op 24.11.2014 om 14:06 uur

Helaas..het hele weekend bezig geweest om de vorige backup terug te zetten.

Magix blijft het niet doen.  Opnieuw installeren, wijzigen, of verwijderen lukt niet.

Geen idee wat ik nu nog kan doen met mijn gekochte programma.