Bedankt voor de informatie. Heb deze nieuw versie voor Video Pro X10 gelijk gedownload.
Wijzigingen in versie 16.0.2.298:
* Problemen bij het effect Uitsnede zijn verholpen * Problemen bij het bewerken van snelheidscurven verholpen * Fouten bij het laden van een project verholpen * Spoor toevoegen functioneert weer * De recent geladen projecten in het startdialoog worden nu correct gesorteerd weergegeven * Problemen bij het maken van Blue-Ray's verholpen * Geheugenproblemen bij bepaalde projecten verholpen * AAC onder Windows 7 werkt weer correct
Ik heb het uit voorzorg maar gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd. De laatste update voor Pro X10 is versie 16.0.2.291. Nu maar rustig afwachten op de juiste update.
Ik heb nog nergens kunnen lezen, waarom Magix deze update / patch versie 16.0.2.298 heeft terug getrokken. Ik had dit wel graag willen weten.
Succes met de herinstallatie,
Rob
Ich zitiere:
da es durch den Patch auf Version 16.0.2.298 bei einigen Kunden unter bestimmten Umständen zu einem Problem beim Laden alter Projekte kam, haben wir den Patch sicherheitshalber vorläufig zurückgezogen. Am Montag gibt es weitere Infos.
Bedankt voor deze informatie, gaat deze update vanavond laat installeren.
Groet,
Rob
Neuer Patch VPX 16.0.2.301
Vor 16 Stunden
Neu
Änderungen in Version 16.0.2.301:
* Probleme beim Ausschnitt setzen sind behoben * Probleme beim Bearbeiten von Geschwindigkeitskurven behoben * Fehler beim Projekt laden behoben * Spur anfügen funktioniert wieder * Im Startdialog werden die zuletzt geladenen Projekte richtig sortiert * Problem beim Erstellen von Blu-rays behoben * Speicherüberlauf bei bestimmten Projekten behoben * AAC unter Windows 7 funktioniert wieder korrekt Download über Programm-Hilfe "Online aktualisieren..."
Änderungen in Version 16.0.2.306: * Verbesserte Stabilität * Bessere Performance beim Handling im Arranger * Schaltfläche "T" ignoriert keine 3D Titel mehr