enkele beelden invoegen

Johan-Pot schreef op 14.12.2024 om 13:40 uur

Ik gebruik nu Video DeLuxe 2025. Ik heb een super8 film gescand. Ik sla de video op in enkele beeldjes om te kunnen retoucheren, die ik daarna wil oproepen in een film met beeldverhouding 4x3. De beelden worden aanvankelijk vertoond in formaat 16x9. Dit kan eenvoudig gecorrigeerd worden tot formaat 4x3, maar alleen BEELDJE VOOR BEELDJE. In een vroegere versie kon ik met een paar klikken een hele rij beeldjes aanpassen in formaat 4x3 (1440x1080 pixels) Heb ik een bewerking over het hoofd gezien.?

Reacties

Bol schreef op 14.12.2024 om 14:58 uur

@Johan-Pot

Hallo Johan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

...In een vroegere versie kon ik met een paar klikken een hele rij beeldjes aanpassen in formaat 4x3 (1440x1080 pixels).... 

• Zijn dit enkele beeldjes (foto's) of filmfragmenten?
  • Wat is de extensie van het beeldmateriaal?

Het kan zijn dat deze beeldvullend wordt ingeladen. Selecteer de gewenste afbeelding en gebruik dan eens de sneltoetsen Alt+B.

Als dit niet het gewenste resultaat oplevert upload dan een afbeelding, zodat ik kan zien wat u precies bedoelt.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-