Einde van een filmpje weergeven

lauravangigch schreef op 25.11.2011 om 11:15 uur

Ik heb een aantal projecten bij elkaar gezet en daar wil ik 1 filmpje van maken met foto's, video's en geluid, maar ik krijg de hele tijd een zwaarwegend probleem als ik de hele dvd wil branden.

Nou mijn vraag, moet het slotje ergens linksboven in de tijdlijn op slot staan voor elk filmpje? Want die rode lijn loopt nu bij elk filmpje nog oneidig door, terwijl ik wel een accolade heb staan boven in die tijdlijn/lineaal.

Hoe kan ik het einde van alle aparte filmpjes toewijzen? En is dat nodig om de dvd te kunnen branden? Moet ik het hele project nog encoderen o.i.d??

Ik gebruik Deluxe 16 en het filmpje moet vanavond af zijn.........HELP

 

Alvast bedankt!!

Reacties

mi-bo schreef op 25.11.2011 om 12:00 uur

klik even op envelop daar staat een bericht

gr

mi-bo

mi-bo schreef op 25.11.2011 om 12:02 uur

Zijn je vragen van eerder probleem verholpen

gr

mi-bo

lauravangigch schreef op 02.12.2011 om 09:04 uur

Beste,

Ik heb de DVD eindelijk kunnen branden, maar nou krijg ik op mijn scherm alleen de hoofdstukken, dus hij speelt de film niet in 1 keer af, maar ik moet telkens een nieuw hoofdstuk selecteren. Hoe kan ik de film achter elkaar laten lopen??

 

mi-bo schreef op 02.12.2011 om 10:58 uur

Als u bij het punt bent aangekomen om een dvd te gaan branden, klik dan op icoon in het preview venster, dan gaat er een scherm open en rechts ziet u wat de dvd gaat doen als hij is gebrand,
is dit niet goed bij andere optie vinkje geven
succes.

lauravangigch schreef op 07.12.2011 om 10:51 uur

Bedankt!

In de kerstvakantie ga ik het hele programma leren, dus ik zal ongetwijfeld nog vaker om hulp vragen!! Het is fijn te weten dat er mensen zijn die je meteen te hulp schieten.

 

Groetjes

Laura