effect intro wereldbol kwijt

arie-h97 schreef op 01.01.2014 om 12:13 uur

Hallo ik heb 2 videofilms met het effect intro wereldbol gebruikt in films.

ik ben mijn vakantie film in 3 delen aan het monteren en gebruik daarvoor steeds de zelfde intro.

echter nu in deel 3 geeft video deluxe 17 plus maar een gedeelte weer van de intro.

dit wordt op het scherm aangegeven:

Kies indien verplaast, map met huidige plaats

herhalen-overslaan-alles overslaan-anuleren

er zijn tot nog toe 1 van de totaal 4  bestanden voor het effect geladen.

vraag,ik heb volgens mij niet een efect opgeslagen en probleemloos de 2 voorgaande films ermee bewerkt!

hoe kan ik dit  weer goed krijgen?

gr. Arie

Reacties

RiViS schreef op 01.01.2014 om 17:54 uur

Hallo Arie,

Wellicht heb je (onbedoeld) het effect verwijderd of verplaatst. Kijk eerst of het nog bij de Effecten staat in de mediapool. Zo ja: probeer het opnieuw toe te passen. Is het er niet meer, zoek dan met de Windows Verkenner of het ergens anders staat en plaats het dan weer terug. Kijk ook in de Prullenbak of het daar is beland, je kunt het dan terugplaatsen (rechtsklik en kies Terugzetten).

Je schrijft niet welke VdL versie je hebt. Uitgaande van VdL2014 zal de naam van het effect zijn:  2013_travelling_intro_hd_ani.m2v  gebruik dat als zoekterm in de Verkenner.

Is het effect helemaal weg, dan kun je proberen VdL te herstellen (als je de programma dvd hebt), bij de downloadversie kun je proberen de aanvulling met effecten opnieuw te installeren (ik weet zo niet of dat zonder meer gaat).

groet,

Rijk

arie-h97 schreef op 03.01.2014 om 19:21 uur

Hallo Rijk, ik heb de download versie van magic video de luxe 7 plus.

het probleen is dat die net op een externe harde schijf staat, en die is kapot!

dus daar kan ik niets meer mee, tip voor anderen zorg dat je een installatie cd erbij krijgt.

maar hoe krijg ik  dit effect er weer in?

het zit niet in de prullebak.

gr.Arie

RiViS schreef op 03.01.2014 om 19:40 uur

Hallo Arie,

Je kunt hier VdL17 opnieuw downloaden: https://support2.magix.com/customer/nl/download

je moet daar wel even inloggen.

Gaat het overigens alleen om dat ene effect? Dat zijn 3 bestanden, die kan ik je wel toesturen, stuur me dan een Persoonlijk Bericht met je e-mail adres (klik op RiViS boven dit antwoord en kies: Bericht versturen)

Als er meer effecten zoek zijn zou ik het progr  opnieuw downloaden, als dat gelukt is het bestaande progr de-installeren en daarna weer installeren. Gebruik dan bij de registratie de zelfde gegevens (email adres en code) als de eerste keer.

groet,

Rijk

m.de.waele schreef op 13.01.2014 om 07:42 uur

Hallo,

heb de download versie van video deluxe 2014 geïstalleerd. Ben echter de intro's van 2013 kwijt. In welke map moet ik gaan zoeken achter de intro's en outro's?  Dit bestand zoeken? 2013_travelling_intro_hd_ani.m2v

RiViS schreef op 13.01.2014 om 12:37 uur

c: /Program data / MAGIX / VdL2013 / IntroOutro / ........

groet,

Rijk