Ga op het beeld staan, en rek eerst een beetje uit Alt + 3 of Alt + 4 dan ziet U aan het einde als met de muis er overheen gaat een balletje, druk deze naar links zoals print en de vraag is beantwoord
Bedankt voor de respons, maar enkel de manier die door bol aangehaald wordt is een antwoord op mijn vraag.
De oplossing van Michael is een fade out en de bewerking van Kees is wel degelijk vervagen ( wat ik reeds geprobeerd had) maar dat is voor het volledig shot.
Met de manier van Bol wordt een markerpunt gezet en vanaf dat punt gebeurt een geleidelijke vervaging naar het einde, wat in feite mijn vraag was.
Ik vind, dat Magix hier een verkeerd woord voor gebruikt. Het antwoord van de vragensteller wordt niet fysiek verwijderd (gewist) maar als oplossing aangemerkt. Op de vraag waarom? Volgens mij kan alleen de vragensteller een antwoord als oplossing aanmerken, waarvan hij/zij vindt dat dit het juiste antwoord is. In uw geval kan het zijn, dat u zelf het antwoord als oplossing heeft aangemerkt? Als u van mening bent dat u een ander antwoord had willen aanmerken, klik dan op het aangemerkten antwoord. Nu wordt deze weer hersteld, u kunt dan zelf weer bepalen welk antwoord u wilt aanmerken.