DVD menu komt tussen films te voorschijn met video de luxe 2013

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2014 om 19:44 uur

Ik heb een project met meerdere films (op verschillende tabbladen). Als ik nu een dvd menu maak en daarbij aangeef dat na film 1 de tweede film moet starten dan komt een of twee seconden het dvd menu in beeld voordat de tweede film begint. Ik heb van alles geprobeerd maar het blijft zich voordoen. 

Als ik dezelfde film op één tabblad maak en met markers hoofdstukken maak dan zie ik tussen de films het dvd menu er niet tussen; dwz dat film soepeltjes doorloopt. 

Voor louter elende heb ik Windows dvd brander gebruikt om te voorkomen dat tussen de films het hoofdmenu telkens kort in beeld komt. 

Iemand suggesties / oplossing ?

Bedankt alvast voor het meedenken. 

Frank

Reacties

renepsr schreef op 16.01.2014 om 09:05 uur

Je geeft zelf de oplossing van het probleem.

Indien film 2 geen individueel leven heeft (dus nooit zelf gestart zal worden), heeft hij geen reden tot bestaan.

Dus film 1 en film 2 samenvoegen tot 1 geheel.

Het markeren van hoofdstukken stel ik ook in vraag. Heeft dit nut?

Voor het branden van de dvd zijn er 2 mogelijkheden in het scherm definitief branden (zie 1 Branden) :

- rechtstreeks naar je dvd

- via Image recorder. Hier wordt er een ISO-bestand aangemaakt op je PC. Hiervan een dvd branden op de                   klassieke manier (vooral handig als er meerdere kopijen moeten zijn).

Groeten, René