DVD menu en Sub menus Ik krijg het niet goed zoals ik het wil.

hleever schreef op 08.09.2008 om 18:36 uur
Ik heb 1 film daarin heb ik 25 hoofdstukken aangemaakt. Als ik dan naar Branden ga "Weet" Magix dat ik 1 hoofdstuk heb (hoef ik niet) Daaronder zitten in de submenu's 16 hoofdstukken. Maar ik wil gewoon 6 plaatjes per menu pagina met een tekstje eronder wat nog te lezen is Want met 6 plaatjes is alles wat groter dan met 16. Maar ik krijg die plaatjes die ik op pagina 2 en 3 wil  hebben niet verplaatst. Ik kan de plaatjes wel vergroten maar dan komen ze over de andere menupunten.
Weet iemand hier iets op want dit vind ik wel heel jammer als ik hier zo weinig invloed op kan uitoefenen. Ik hoop dat ik iest fout doe en dat iemand wel weet wat er mee kan en het mij ook kan uitleggen.

Reacties

magixagent schreef op 08.09.2008 om 21:54 uur
Beste, als U 1 project heeft gemaakt met 25 hoofdstukken en u gaat branden wordt er gevraagd wil U 1 hoofdmarker  of automatische hooftmarkers, dan geeft U aan automatisch hooft markers maken, da worden er 25 hooft markers gemaakt .
Als U dan Disk navigatiestructuur opend kunt u zien dat er 25 hooftstukken instaan.
ga met afstand bediening naar sub menu en U ziet alle 25 hooftstukken staan.succes