DVD menu

peters-vdput schreef op 06.10.2013 om 13:06 uur

Het maken van een DVD menu op zich levert geen problemen op. Ik krijg echter als ik de film ga branden eerst een ander menu te zien. Onduidelijk is dan hoe ik daar uit kom. Dit zelfde menu krijg ik als ik na het aanmaken van het goede menu, de film save en later weer ophaal. Hoe kom ik van dat begin menu af? Ik werk met VdL 2013.

mvg

Bob

Reacties

RiViS schreef op 06.10.2013 om 18:17 uur

Hallo Bob,

Als je na het aanpassen van het brandmenu (bv via dubbelklik op het gewenste menu onderaan) het project opslaat (Bestand/ Project opslaan..) dan moet het goed gaan. 'k Heb het nog even geprobeerd in VdL2013 en het werkt.

groet,

Rijk

sretepbob schreef op 08.10.2013 om 16:24 uur

Ik kan niet meer inloggen onder de naam waarmee dit topic geopend is dus maar onder deze naam. Inmiddels is het gelukt om dat eerste valse menu eruit te krijgen en ik kon de film branden. (Op een RW schijf) Na wat aanpassingen de definitieve DVD gebrand en nu blijkt dat het tweede hoofdstuk op een verkeerd moment begint. Nagekeken in de beelden op de tijdlijn maar daar staat de marker op de goede plaats.

mvg

Bob

RiViS schreef op 08.10.2013 om 17:41 uur

Ik zou toch even een check doen. Ga naar het scherm Branden, modus Preview. Klik in de monitor op de knop die naar de hoofdstukken schakelt. Speel nu hoofdstuk 2 af. Als dat ook weer op het verkeerde moment begint is er toch echt iets niet in orde met de marker(s). Haal hem eventueel weg en plaats een nieuwe en check het afspelen weer. Staat er niet per ongeluk een marker te veel ergens?

groet,

Rijk