DVD branden met Film op DVD7

xanne schreef op 06.09.2010 om 21:55 uur

Ik ben een leek op het gebied van videobewerking. Het opnemen en bewerken gaat goed maar bij het branden loopt het programma vaak vast, mocht dat eens niet het geval zijn dan voltooid hij de hele werking (7 min. film duurt meer dan een half uur) en zegt daarna dat het niet gelukt is wegens een interne fout.

Ook snap ik weinig van de manier van opslaan.

in de map Video's staat:

opname 2 - eigen tekst.avi

opname 2 - eigen tekst_avi.HD

opname 2 - eigen tekst_avi.HDP

opname 2 - eigen tekst_avi.HO

in de map my albums staat:

disk 2010-09-03_BAK.MV

eigen tekst.MVM

eigen tekst_BAK0.MV

disk 2010-09-03.DIP

Wat is dit allemaal, moet ik dit allemaal bewaren, waar vindt ik info zodat ik kan leren wat dit is en wat ik er mee moet.

Af en aan ben ik al meer dan 2 jaar bezig en heb nog steeds geen fatsoenlijke film op een DVD gekregen.

Overweeg nu om een 3e programma te kopen : Video deluxe 16 en het boek van Addo Stuur.

Kom ik daarmee verder ??

Reacties

mi-bo schreef op 07.09.2010 om 12:03 uur

Beste, film 7 op cd/dvd is een eenvoudig programma , voor mensen die op een gemakkelijke en snelle manier hun video op een dvd te zetten.

Dit programma werkt niet onder Win7.

al die  termen van opslag zijn maar kb's, kan u niet weggooien zolang het project op de PC staat, anders kunt u geen dvd bakken, wat betreft branden hoe krachtiger uw Pc , des te sneller is de dvd gebrandt, normaal 1:2 met afmixen kan een half uur zijn.

keuze andere Magix producten, wat wilt u gaan doen, echt video berwerken of niet, succes,