DVD branden

anna-dewilde schreef op 03.07.2010 om 21:13 uur
Windows7 - Video Deluxe 16 Premium
Hallo, mijn geluk was van korte duur, nu is eindelijk het branden van een DVD-RW gelukt nu kan ik geen DVD-R branden, tijdens het encoderen blijft het programma hangen bij stap 1 van 8 op 5.40 min. het blijft zo uren staan tot ik dan maar afsluit, wat doe ik nu toch weer verkeerd, ik snap er niets meer van.
Bedankt en groeten
anna

Reacties

Polders schreef op 04.07.2010 om 10:52 uur
Beste anna-dewilde, een tussenoplossing is te blijven branden op RW.
Dat lukt en geeft de mogelijkheid de film te beoordelen en eventueel aan te passen.
Als de definitieve versie is bereikt, kopieer dan de RW naar R.

In de tussentijd heeft iemand anders misschien de oplossing voor je probleem.
Succes
anna-dewilde schreef op 04.07.2010 om 17:59 uur
Bedankt Polders, ik heb nog verschillende filmpjes geprobeerd, alle DVD-RW lukken perfect, alle DVD-R krijgen op dezelfde plaats de foutmelding, er zit voorlopig niets anders op dan de RW's te kopieëren, ik heb de fout doorgestuurd naar Magix, nu maar wachten wat die zeggen.
Bedankt en vriendelijke groeten
Anna
anna-dewilde schreef op 05.07.2010 om 19:44 uur
Vandaag reeds antwoord ontvangen van Magix, mijn dank voor die vlugge service,  mijn film staat in MVP in plaats van MVM hoe dat komt weet ik niet en wat ik moet doen om MVM te bekomen weet ik ook niet maar door de uitleg van Magix en de hulpfunctie heb ik mijn film naar directory gekopieerd en van daaruit gebrand en het ging perfect,  ik maak vorderingen maar moet nog heel veel leren.
Moest iemand de volledige uitleg van Magix willen lezen, laat maar weten, dan kan ik het eventueel privé opsturen, de uitleg is nogal lang en ik weet niet of dat kan/mag op het forum.

Groetjes
Anna