Reacties

Bol schreef op 29.07.2023 om 18:03 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U kunt slechts één slideshowproject van ca. 90 minuten op één DVD branden, via het brandprogramma van Photostory 2023. Daarna is het niet meer mogelijk om er dan nog iets aan toe te voegen. De DVD wordt gefinaliseerd en is na afsluiting nog maar alleen te lezen.

Mocht u het anders doen laat het forum dit weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harie-Stijnen schreef op 29.07.2023 om 18:20 uur

Dat klopt, maar het betreft een volkomen lege DVD

Bol schreef op 29.07.2023 om 18:36 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Vraagje, heeft u soms de DVD van te voren reeds geformatteerd? U moet wel een onbeschreven niet geformatteerde DVD in de DVD station leggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harie-Stijnen schreef op 30.07.2023 om 10:22 uur

De DVD+R is niet geformatteerd. Hij komt zo uit de verpakking.

Harie-Stijnen schreef op 30.07.2023 om 11:43 uur

De fout moet in het programma zelf zitten. Ik heb zojuist zonder problemen muziek op een DVD RW gekopieerd. Ook heb ik geprobeerd het probleem op te lossen door het programma te deactiveren en daarna weer te activeren. Ook geen gewenst resultaat.

Bol schreef op 30.07.2023 om 11:47 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen c.q. zien wat de oorzaak van uw probleem zou kunnen zijn. Ik kan uw probleem niet reproduceren. Mijn advies is nu om uw probleem voor te leggen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net


Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.07.2023 om 11:52 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Wat u nog zou kunnen proberen is om Photostory 2023 te resetten. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harie-Stijnen schreef op 30.07.2023 om 12:01 uur

ga ik proberen

Bol schreef op 30.07.2023 om 12:41 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Als het terugzetten op de standaardwaarden niet de oplossing blijkt te zijn, verwijdert dan Photostory.ini en DVDmaker_X64.ini. Deze INI bestanden worden bij het opstarten van Photostory 2023 automatisch weer aangemaakt. Nu worden ook van Photostory 2023 alle programma-instellingen gereset, maar ook eventuele computerconfiguraties foutjes gerepareerd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.07.2023, 13:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.07.2023 om 13:04 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Wat u ook nog zou kunnen doen is om een ISO bestand te maken en deze later op een DVD te branden. Hiermee voorkomt u verspilling van Dvd's. Wanneer het branden is gelukt, dan kunt u het ISO bestand via AnyBurn (freeware) op een DVD branden.

Dit doet u zo:

  • Zet bij 1. de brander op Image Recorder
  • klik op branden
  • Kies een map waar u het ISO bestand wilt opslaan
  • Geef het ISO bestand een naam
  • U kunt dan deze Image (ISO) bestand met AnyBurn (freeware) op een DVD branden

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harie-Stijnen schreef op 31.07.2023 om 08:52 uur

Beste Rob,

Dank zij jouw advies om het programma terug te zetten op de standaard waarden, kan ik weer een DVD branden. Ik ben hartstikke blij nu ik mijn vakantie in Griekenland op een DVD heb kunnen zetten. Daar had ik best veel tijd aan besteed. Hartelijk dank.

Je vriendelijk groetend,

Harie Stijnen

 

 

Bol schreef op 31.07.2023 om 13:34 uur

@Harie-Stijnen

Hallo Harie,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Succes met het branden,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-