DVD branden

g.b.vandongen schreef op 27.03.2014 om 16:27 uur

Ik ben in het bezit van Magix Video deluxe 2014. 

Bij het branden van een DVD komt na een lange tijd de aanduiding   Encoderen mislukt. Misschien moet ik codecs activeren ? volgens de handleiding moet ik op "Online bestellen ....(veld 1) klikken. Magix Video deluxe neemt nu automatisch contact op met de Magix server en downloadt de betreffende code.

Ik weet echt niet, waar ik Online bestellen ... (veld1) kan vinden.   Wie kan mij helpen.

Ik ben geen computer fanaat ( ook geen 20 jaar oud, maar dik in de 70) , ik worstel al weken met dit programma. Waarom niet een simpele uitleg hoe je een eenvoudige dvd kan maken en branden. In het vorige programma Magix Video easy HD was wel zo een kleine eenvoudige handleiding aanwezig.   Wie kan mij helpen?

Uwe antwoord zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vr. groet,  G. van Dongen

Reacties

mi-bo schreef op 28.03.2014 om 08:28 uur

beste G van Dongen,
klik met Uw rechtermuis op het bureau blad op pictogram VDL 2014, klik aan administrator dan wordt het VDL product opgestart zet dan weer het project op de tijdlijn, ga dan naar branden. en het zal wel lukken.
Een ezelbruggetje ik weet niet of het mpeg2 of mpeg4 gebrand moet worden, voor mpeg2 ga naar bestand als Uw project op de tijdlijn staat, klik exporteren aan en dan video als MAGIX video, er gaat een scherm open, en kijk hier waar het project wordt neer gezet of kies een eigen map.
als dit is gebeurd( voor renderen) zet het MXV bestand weer op de tijdlijn en ga naar branden en het zal nu wel gaan( vermoedelijk zitten er fouten in Uw project vandaar dat MAGIX niet wil branden, heeft U een full HD project ga dan naar mp4 en zie zoals hier boven is omschreven.
Neem ook een kijkje op mijn site http://www.magixvdlbijspijkeren.nl voor verschillende uitleggen.
succes met het mooie MAGIX product.
MD

g.b.vandongen schreef op 31.03.2014 om 11:51 uur

Beste Mi bo,

Hartelijk bedankt voor uw antwoord. Eindelijk lukt het mij om een video te branden.

Nogmaals bedankt.

Met vr. groet,

G. van Dongen.