DV-AVI op band zetten lukt niet

acompagne schreef op 15.05.2011 om 14:10 uur

Ik gebruik VDL 17Plus. Ik heb een project ge-exporteerd naar DV-AVI. Dat is gelukt want ik kan dat terugzien in Windows Media Player. Het op DV-band zetten via Firewire krijg ik maar niet voor elkaar. Ik heb de instelling van de camcorder op alle manieren geprobeerd. Stand van de bedieningsschakelaar op: opnemen, afspelen, PC, maar er wordt geen beeld gekopieerd naar de camcorder. Wat doe ik verked of vergeet ik?

Reacties

mi-bo schreef op 16.05.2011 om 10:53 uur

Beste,
het project staat op de tijdlijn, ga naar exporteren, optie rechts boven, dan vinkt u aan voor apparaat uitvoeren, u heeft u camera met fire-wire op Pc aangesloten, zet hem in afspeel stand, klik bij camera type camera aan, en het bereken gaat beginnen en wordt automatisch op Uw camera gezet,
succes.
 

acompagne schreef op 16.05.2011 om 21:31 uur

Beste Mi-Bo,

Bedankt voor de moeite om te antwoorden. Deze oplossing had ik echter al geprobeerd, zonder succes. Ik ben gaan Googlen met de zoekzin "dv-avi terug op camera kopieren". Op een forum van Computer!Totaal las ik de tip de handleiding eens goed te lezen (RTFM). Dat maar eens gedaan. Wat blijkt? Mijn videocamera, een Panasonic NV-GS75EG-S, kan niet als opname apparaat worden gebruikt! Alleen het EK-model kan dat. Mooie boel. Had ik dat maar geweten bij aanschaf. Nog een reden om een andere videocamera aan te gaan schaffen.

Dat wordt dann omzetten naar MPEG en gaan branden.

 

het project staat op de tijdlijn, ga naar exporteren, optie rechts boven, dan vinkt u aan voor apparaat uitvoeren, u heeft u camera met fire-wire op Pc aangesloten, zet hem in afspeel stand, klik bij camera type camera aan, en het bereken gaat beginnen en wordt automatisch op Uw camera gezet,
succes.