drive not fully supported

2464 schreef op 06.01.2010 om 14:23 uur
ben bezig met een filmpje op magix video de luxe 15. Nu lukt het niet om te branden en geeft een error aan, heel  vreemd want ik heb al vele keren hier een film mee gemaakt. Hij geeft dus aan dat de drive niet volledig ondersteunt is, wat betekent dit en wat kan ik hier aan doen om het op te lossen?? Ik hoop dat iemand dit begrijpt en mij zsm kan helpen. Alvast bedankt.


Groetjes,

Gera.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.01.2010 om 19:03 uur
Hallo 2064,
Heb je Brandroutinen 2010 al bij Magix gedownload en geïnstalleerd?
Verder raad ik je aan andere brandprogramma's (vooral Nero is berucht)
te verwijderen. Ik hoop dat het (weer) gaat lukken!
Groeten.
RiViS schreef op 07.01.2010 om 10:28 uur
Hallo Gera en Houtkoek,

Het advies om de Brandroutines van Magix te installeren onderschrijf ik helemaal.
Maar voordat iedereen nu Nero etc van zijn PC gaat verwijderen wil ik hier toch even een kleine kanttekening bij plaatsen: Het zijn niet de brandprogramma's zelf (Nero etc) die de conflicten veroorzaken, maar de zogenoemde Packetwriting software die met deze programma's optioneel worden meegeleverd. Ze zijn bekend onder de namen: inCD, DirectCD, PacketCD enz.
Om ze te verwijderen is het vaak wel nodig om eerst het hele brandprogramma te verwijderen en daarna opnieuw te installeren en daarbij deze optionele software niet aan te vinken.
ref.: Magix support http://support.magix.net/magix_relaunch/php/page.php?page=faq&cat=861&id=14923#content

groet,
Rijk